Go to commentsO turystce i ofermie
Text 51 of 254 from volume: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2017-02-17
Linguistic correctness
Text quality
Views3053

O turystce i ofermie


Młoda turystka była w Palermo

i noc spędziła z pewnym ofermą,

potem nic nie zwiedzała,

gdyż się rozchorowała,

bowiem się struła ofermy spermą.

  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Bardzo dziękuję Sir-Theodor-von-Knoedelowi za inspirację swoim komentarzem do wiersza "O bucie w Kalkucie", którego autorką jest Emiliapienkowska.
avatar
Hehe, dobre. Choć może niektórzy strażnicy "moralności" uznają to za zbyt ostre. ;)
avatar
Adk, bardzo dziękuję oraz oznajmiam, że nie przejmuję się opiniami przefarbowanych i fałszywych obrońców moralności. Po prostu wprost dostaję rozwolnienia, gdy czytam ich wywody.
A może są to wybitne, bardzo inteligentne jednostki, bowiem jeszcze z czasów nauki szkolnej pamiętam definicję, według której inteligencja to zdolność dostosowania się do nowych, wciąż zmieniających się warunków. Ale to chyba fałszywa, bardzo interesowna inteligencja.
avatar
Świetne, jedno z "cymesów" ;)

PS. Przejmować się opiniami tych, którzy mentalnie wrócili do średniowiecza?! :D Niech sobie tam wegetują, ich sprawa, w jaki sposób swoje życie marnują. Wolę żyć współcześnie, tak realnie, jak i mentalnie; nie ma się wtedy odmiany schizofrenii ;)
avatar
Jako,że nie cierpię tego słowa-to oświadczam,że nie komentuję tego limeryku,chociaż czasem przeważa coś takiego,jak biologia,i to słowo istnieje,i nijak się ma do moralności,ponieważ spermę posiada każdy mężczyzna.
avatar
Dobrze, że uszła z tej opresji z życiem.

Nieostrożne zwiedzanie Palermo - stolicy krwawej sycylijskiej mafii - niejednego turystę skróciło o głowę
avatar
Pani Emilio, dziękuję.
© 2010-2016 by Creative Media