Go to commentsDuet JAndela
Text 10 of 12 from volume: Piosenki ze scenki
Author
Genrehumor / grotesque
Formpoem / poetic tale
Date added2017-03-05
Linguistic correctness
Text quality
Views2059

Duet JAndela


Czas nie zagoił ran

Które mi zadał Alf

Ja pisałem pisałem

Jemu przypadała chwała


Poznało się na tym niewielu

Ale trafiła się Adela

Ona jedna prawdę poznała

Alfa niegodziwość przejrzała

  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Jak to jest, że Adela skarży się, że przez Alfa została wyrzucona z portalu, a równocześnie cały czas na tym samym portalu się pojawia, gdy Alfa trzeba zaatakować? Więc są może dwie Adele? To proszę się ujawniać, dopisując Adela W (wyrzucona) Adela N (niewyrzucona), abym wiedział, której odpowiadać na ataki i zaczepki.
avatar
Poczekaj, pojawił się nowy użytkownik ;-) Dopiero teraz zacznie się jatka ;-))) Oj, wywołałam wilka z lasu :-D :-D :-D
avatar
Nie jestem z tych klimatów, ale czasami odnoszę wrażenie, że polscy poeci i pisarze zamiast pisać dla publiczności, to piszą sobie publicznie wiersze i tylko oni sami mogą zrozumieć o co chodzi. No czuję się trochę, jakbym przeczytał prywatną korespondencję. Ale w sumie to nie mam prawa się czepiać, bo sam publikuję takie teksty, które nie są dla wszystkich. Zatem wszystko jest względne, heh.
avatar
Tu się z Przedmówcą jak najbardziej zgadzam ;-)))
avatar
To może teraz zaczniemy sadzić drzewa i krzewy i przestaniemy palić w piecach plastikowymi butelkami, folią i śmieciami, bo stężenie benzopirenu przekracza we Warszawie 11 razy normę. To tak jakby Warszawiacy azbest wciągali. Nigdzie tak nie jest w Europie, tylko u nas. No ale teraz drzewa narżnięte na 10 lat, to może ludzie zaczną te plastiki do kontenerów wrzucać, bo to tylko piece zaszlichci. Taka prawda. 80% benzopirenu pochodzi z gospodarstw domowych. A jeszcze palą folie na polach, opony, itd... Raka zamawiają, a potem gadają, że chemia wszędzie i od chemii rak. Taki naród.
avatar
No i jak tu oddychać świeżym powietrzem?Ale ie rozumiem jednego-Adeli nie można chyba wyrzucić z forum,bo każdy ma prawo do swojego zdania,No i forum jest po to,aby jednak się wypowiadać,a nie obrażać.Jednak Adela lubi się wypowiadać ad persona:)jak w tym duecie.
avatar
Anettulo, nikogo wyrzucić nie wolno, to prawda. Jednak niektóre osoby usilnie naciskały, żeby - na przykład - wywalić na zbity kok mnie, Rozara czy innych im niewygodnych ;) Tylko poczytaj sobie te wszystkie niewykasowane posty z Forum...

;-)
© 2010-2016 by Creative Media