Go to commentsCo za okazja, aby sobie PO
Text 9 of 14 from volume: obyczajowe
Author
Genrehumor / grotesque
Formprose
Date added2017-03-10
Linguistic correctness
Text quality
Views2212

Co za okazja, aby sobie PO


Pobąkać pobajdurzyć pogdakać pocmokać podrapać

podumać pochrapać pofikać pokumać pomacać

pokwakać pomataczyć pomerdać poskakać popłakać

poszmacić poskrobać posmarować pomachać

powróżyć pościskać popiskać pobujać posikać pofajdać


  Contents of volume
Comments (15)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Obśmiałam się zdrowo :-D :-D :-D

Serdecznie :)))
avatar
Ale pokwakać to chyba nie? Jeden jest kwak na miliardach światów, zaś drugi już nie kwacze. Wystygł.
avatar
Tak, Donald. Kaczor :-D :-D :-D
avatar
Taki jeden szczyluch - Szeferklakier, czy jak mu tam, suponuje że nasza pani Szydło kochana - zwana premierem, lub brochą, wykazała się była wczoraj odwagą! Tak. Bardzo! Nie ulękła się całej Europy! Ale mnie bardziej ciekawi, czym ją straszy mlaszczący karzełek, że ona się go tak boi? Zresztą nieważne. Niedługo wszystkie Szeferklakiery i ich miłośnicy udadzą się z mlaszczącym karzełkiem w ostatnią podróż. Na Księżyc!

Księżyc czeka! La Lula del cacciatore!
Hasta la vista, baby! Everybody! (dałem w czterech językach - tyle ile świat ma stron).
avatar
Ale kto będzie umiał pokombinować i poszprechać, ten trafi lepiej, na Marsa.
avatar
Nie wiem,kto taki może ,ale pewnie to wszystko jest ludzkie,jakby nie patrzeć na takie zachowania.jednak różni ludzie różnie myślą.A Szydło się boi,i każdy kto się boi przegra,przegra pzede wszystkim siebie,ale dla niej jest ważny stołek,a nie ona.
avatar
Ok. To z innej beczki:
Otóż ja bardzo mile wspominam dzieciństwo, mimo tej roboty w polu, prz świniach, krowach, oborniku, kopaniu fundamentów szpadlem po lekcjach, itd... Chodziłem wówczas do kościoła, Bozi ufałem, komunistów, ateistów, pedałów i innych takich uważałem za podludzi. Podobnie jak naziści uważałem, że to nie powinno istnieć. Wyrastanie z tego było bolesne, szarpało, gnębiło i męczyło moją psychikę. Bardzo. Tylko ja wiem jak bardzo. Dziś wiem, że nie istnieje ideał, nie istnieje doskonałość, a wszystkie rozwiązania są problematyczne i połowiczne. Niedobrze mi wśród ludzi, ale bez nich jeszcze gorzej. Samotność to największa potworność. To kara za nienawiść, której warto się wyzbywać. Naprawdę warto. Ona odbiera rozsądek.
W tym wspólnym kotle jakim jest Rzeczypospolita, tylko kompromis chroni nas wszystkich. Tak jak w rodzinie. Kiedy w niej nie ma kompromisów, to jest tyrania. Niektórzy wiedzą, co to jest tyrania w rodzinie. Ja na szczęście nie wiem, ale wiem czym jest tyrania w szerszym wydaniu. Jest tragedią milionów.
Ja rozumiem te wszystkie szczytne idee sympatyków PiS, ale one zakładają że wszyscy Polacy są równi: światopoglądowo, fizycznie, intelektualnie, itd... Niestety jesteśmy różni. Bardzo różni. Pod wieloma względami nie przystający do siebie. Tak chciał Bóg, który nie równo obdarza talentami. Jednemu daje garba na starcie, a drugiemu nogi Lewandowskiego. No i co z tym zrobimy? PiS by tutaj przyczepił kulę do nogi Lewandowskiego, żeby wyrównać szansę dla innych mniej zdolnych, którzy też by przecież chcieli na kopaniu zarabiać tyle co Lewandowski, prawda? Cóż... akurat Lewandowski jest poza zasięgiem PiSu, bo to nie nasz polski suweren jemu płaci. Ale jeśliby tak było, to jestem pewien, że pewnej nocki podjęte by zostały odpowiednie ustawowe,
avatar
Aha,do autora-nie stać mnie na wyjazd nad morze na kilka miesięcy.Pozdrawiam:)
avatar
No proszę Legion-stałeś sie z SS mana człowiekiem?Moze ty byłeś podludziem?Tylko nikt cie tak nie zakwalifikował?A mógł,ponieważ ludzie mają różne ograniczenia,strachy czy dewiacje,albo mają wybór,którego ty byś im zabronił?Aby ich wsadzic do jedneho worka(najlepiej ze swoimi jajkami)-buhahahaa.
Ale tak już jest,ze każdy ma swoich rodziców,i tych pierwszych też-Adama i Ewę,jak cie tak bozia kocha,to powinna ci powiedzieć i ty jej ,ze wszystkich nienawidzić to jest troche wstyd,właszcza za ideologię.A murzynów kochasz,czy chińczyków,bo sa czarni a ty biały?Lubic nie musiesz,ale za to powinienes kochać,albo jest wiesz co-wojna-rżniecie,jak świnie,i to też wchodzi w seks,a to już inna bajka.
avatar
anettulo, tylko emeryta stać na kilka miesięcy nad morzem, bo nie jest przywiązany do miejsca pracy. Pozdrawiam
avatar
pani Premier powinna mieć pomnik. Ja tak uważam!
avatar
Pulsarze, masz rację, ale nie ma tu miejsca na dyskusję. Mam nadzieję, że w reformowaniu UE, będzie się liczyć wola narodów, a nie urzędników z Brukseli.
avatar
Dobra, żeby ktoś nie myślał że mnie się Bruksela podoba. Znaczy się miasto tak, ale ta koalicja to jest taki kolos na rachitycznych nóżkach. Słaba jest UE, powolna, procedury, piździury itd. Choćby przepisy na temat długości korniszonów. Widzicie Państwo, czym oni się tam zajmują. Przeintelektualizowane i zbiurokratyzowane toto jest. Byle co, prawdę mówiąc.
Ale problem polega na tym, że jakby nie było UE, to byłoby 27 państw i państewek: każde z nich prowadziłoby politykę zagraniczną z własnej narodowej perspektywy. Tworzyłyby się sojusze jednych za plecami drugich. Często fałszywe sojusze. Wszyscy Polacy znają fałszywe sojusze. I Polacy wiedzą, że zawsze byli dymani, choć sami ginęli w bitwach o Wiedeń, o Anglię, pod Monte Cassino i w USA.
Unia Europejska to słaby twór, ale dzięki niemu my Polacy znajdujemy się w zachodniej cywilizacji. Mi taka jest najbliższa i Polakom też zawsze była. Nie wszystkim, ale zawsze. Ja preferuję zachodnią cywilizację od mongolskich i islamskich. Ludzie gadają o islamistach w Europie, ale jak UE się rozpadnie, to będzie wojna. Wielu ludzi zginie. Może i ty też. (nie odnosi się bezpośrednio do autora utworu, dlatego "ty" z małej litery)
avatar
Bardzo fajny wierszyk wieloznacznych określeń, ale tylko dla tych, którzy kojarzą, myślą i wyciągają wnioski.
Popatrz, Legion... wpisałeś komentarz 2017-Marzec, a mamy za niedługo marzec 2019. W ciągu ostatnich dwóch lat, Kaczyzm i Kaczolandia umacnia się w niezależnych rankingach i wszystko wskazuje, że PObekiwania OPozycji psu na budę się zdały. We Francji policja naparza robotników domagających się podwyżek… gazem, pałami i sikawkami, w Niemczech policja walczy na ulicach z nacjonalizmem, a w Polsce? W Polsce spokój, OPozycja napierdala przed sejmem w dekle od kanalizacji i nikt im nie przeszkadza. Przewaga PiS nad KO jest tak wyraźna, jak nigdy dotąd. Obniżono wiek emerytalny, dzieci po pięset, jak mawia Krysia Loska, a może niedługo po 600, rodzina na swoim, leki dla emerytów za darmo i może czysta (300) dla emerytów. Nieźle, co Legion?
A w sądzie sprawa największej w dziejach łapówki w postaci połowy działki na Wiejskiej (80 mln PLN), czyli tragiczne skutki złodziejskiej prywatyzacji. Już niektórzy siedzą w więzieniach i trafią tam kolejni.
Amber Gold... A może nawet i ten, który śpiewał kolędy u Manna.
Legion, nic się nie sprawdza z Twoich kasandrycznych wizji. Może spróbuj z kartami Tarota? Jeszcze się przypomnę, jak PiS wygra drugą kadencję, bo to będzie w cuglach… bez wysiłku, ale może to i dobrze, legion… będziesz miał kolejne lata zajęte PiSaniem o tragicznych losach współczesnej Polski haha.
Pamiętasz jak kiedyś powiedział Dalajlama?
"Pamiętaj, że nieotrzymanie tego czego pragniesz, jest czasami cudownym zrządzeniem losu".
avatar
Dzięki wszystkim, za komentarze, a Tobie Teodorze, szczególnie dziękuję za wsparcie duchowe. Zwłaszcza jest to cenne, na zakrętach. Pewien wiek, teź jest takim zakrętem 10,20,30, 50, 60, 70, ....czekam...
100 itd.
© 2010-2016 by Creative Media