Go to commentsO słuchaniu i zaufaniu
Text 81 of 254 from volume: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2017-03-15
Linguistic correctness
Text quality
Views2950

O sluchaniu i zaufaniu


Wszyscy mieszkańcy miasteczka Sława

słuchają tylko bzdur Jarosława,

natomiast werni z Wyrzyska

ufają słowom Franciszka.

Dlatego Sława ciągle głupawa.

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Pogubione dzieci
w tym z hałasów świecie.
Wyrzysk dziura, dziura Sława -
w głowach ciura słów zabawa.
Jakiż mętlik ma Warszawa!
avatar
... a niby taka sława ;)
avatar
"i" wcięło - wierni. No, dziś już papież nie jest nieomylny. Wiedzą to najlepiej polscy teologowie. Często świeccy teologowie. A nie jest nieomylny, ponieważ nie ocenia jak powinien grzeszników, a nawet do nich rękę wyciąga, nawet im pozwala grzeszyć! Jakby w stronę piekła ten Franciszek dryfował, a już herezji na pewno. Sam odejdzie, czy go strącą i ukrzyżują? W piekle już to wiedzą...
avatar
No tak,sława nawet ta zła,czy głupia sława pozostanie.
avatar
Powiem tak-JPII dryfował w swojej łodzi,a Franciszek dryfuje po całym świecie,i chyba probuje się dostow]sować do czasów,nie jak jego poprzednik -nie uznający wielu spraw świeckich,awalczący z systemami politycznymi tak odmiennymi jak on sam.
Tak więc teologowie mają rację,ja też ją mam i miałam,bowiem piszę książkę na temat omylności papieskiej.Dekret o nieomylności mogą sobie wsadzić pomiędzy inne ksegi,napisane pod wpływem chwili.Każdy ale to KAŻDY człowiek jest omylny,dopóki nie potwierdzi TEZY,czyli założenia,które MUSI UDOWODNIĆ.Dowód w sprawie jest PRAWDĄ.I KONIEC,KROPKA.
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze. Dopiero teraz zauważyłem, że w środku słowa "wierni" zgubiłem "i". Zdarza się.
© 2010-2016 by Creative Media