Go to commentsMaria
Text 150 of 240 from volume: Znak czasu
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2017-03-22
Linguistic correctness
Text quality
Views2134

Stopą  swą bosą

Głowę gada zdeptała

Bóg jak zwykle powolny

Jednak celnie posyła


Tak więc powiadają

Że Matka

Że to Ona

Islam pokona


  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
To są wyłącznie moje "emocjonalne" oceny :)))

Serdecznie :)))
avatar
To jest nawet interesujące, czy to wiersz, czy proroctwo?
avatar
Słyszałem ze dwa razy o nawróceniach muzułmanów - własnie ze względu na M.B.
avatar
Mocny zniewoli słabego,zmusi go postępowań o których nie miał wcześniej pojęcia,zmusi go do tego,czego sam potrzebuje,słabszy wykona rozkaz,tylko modlitwa do MATKI BOŻEJ jest najbardziej pomocna i do Jezusa.Ale trzeba podkreślić,ze te schizy należą do kościoła i są mu ścisle przypisane,natomiast jeśli te osoby będą miały przyjaciela,ale nie fałszywego,dobrego,meża,żonę,chociaż kobiety są słabsze,tym samym poddane,to wygrają ze słem.W głowei istnieja różne demony własnych przezyc,własnego chcenia,i tu jeśli głowa nie zgadza się z kimś,w sercu jest coś innego,to następuje choroba.Tak naprawdę kobiety sa poddane fizyce poprzez chustę róg i tu Matka Boska działa.Mogę się zgodzić,poniewaz ktoś nie ma miłości,jeśli ją ma wszystko będzie w porządku.Nikomu takiemu nie jest potrzebny egzorcysta-to jak biel i czerń-dwa kolory które wkradają się na swoje terytorium.Koloratka musi być multi kulti,a nie czerna w bieli albo biała w czerni.Pozdro.
avatar
Muzułmanie rozar mają świętą rację-niestety.:)zdejmując chustę Weroniki pozbawiają kobietę części swojej osobowości włącznie z mężczyzną,kobieta która nagle zostaje sama a była poddana mężcyzźnie moze sobie nie radzić,albo kobieta jest samodzielna od początku albo zdaje się na kogoś kto jej pomaga,natomiast sama chusta czy podleganie komuś jest tak samo złe jeśli nie ma miłosci jak poddanie z niezgodą-tu pojawiają się problemy.Mąż chroni generalnie kobiety,są one przewodniczkami życia-ciąża,i łatwiej przewodzą to co ktoś mówi.Dlatego matka która kocha dzieci czy ojca albo przyjaciela sobie poradzi,inaczej jak w inferno pozostanie poza kręgiem,penie z niektórymi mężczyznami jest to samo,ale to wynik niezgody na kogoś wyzej usytuowanego-kobietę.Nie może jednocześnie być z kimś i się na to niezgadzać.
© 2010-2016 by Creative Media