Go to commentsWINO
Text 15 of 15 from volume: Miłość za 3 grosze
Author
Genrecommon life
Formprose
Date added2017-04-03
Linguistic correctness
Text quality
Views1876

Wiedziała, że ta znajomość jest jak kropla wody, która drąży skałę, jego skałę

. – Zbyt wiele kobiet nigdy nie wskazuje na uczucia, tylko na ich brak. Te kobiety… są dla zmylenia przeciwnika – powiedział.

– Takiego jak ty?

– Nie, takiego jak ty, Saro! Zjem cię. Tu i teraz.

– Tak, mój kanibalu, tym razem jestem pozbawiona moralnych zasad i wstydu. Konsumuj mnie.

Jego dotyk elektryzował jej ciało, przyprawiał ją o dreszcze, których nie znała… Albo tak się zakochała, albo poczuła jego tęsknotę za jej alabastrową skórą. Ich pocałunki stawały się coraz bardziej gorące i namiętne. Jego mięsisty język łaskotał jej podniebienie, muskając wnętrze Sary rozpalone do granic. Wydawało jej się, że jej ciało zalewa jakaś gorąca niebezpieczna lawina uczuć, które wybuchają z całą siłą.

– Zaczekaj – szepnęła Sara. – Naleję wina.

Nalewając wino do kieliszków, spojrzała w jego oczy. Od razu pojął, co to oznacza. To był ich klucz, który otwierał jakąś czarodziejską mocą wszystkie zamki. Natychmiast robił się stanowczy i jednocześnie taki kochający. Pili wino z ust do ust. Miało słodki, jeżynowy, głęboki smak. Uczucie ekstazy pulsowało w nich coraz to mocniej i mocniej. Zatracali się w sobie coraz głębiej… Sara czuła niewysłowioną rozkosz i namiętność… Była pijana i nie mogła uwierzyć, że wystarczył jeden łyk tej słodyczy, aby tak się czuć. Całując ją, zataczał kółka swoim językiem wokół jej języka i wciąż przelewał wino do jej rozchylonych, pomalowanych czerwoną szminką ust.

  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Anettulo, to piękna miniaturka. Taka realistyczna, prawdziwa. I praktycznie nie ma błędów w zapisie. Co prawda kropka z końca zdania uciekła Co do następnego wersu, a przecinek sprzed "niebezpieczna" umknął w nieznane, ale to drobiazgi.
avatar
Dziękuję za komentarz,poprawność nie jest-przyznaję moja:)
© 2010-2016 by Creative Media