Go to commentsMetody medialne - urabianie stada
Text 22 of 189 from volume: Garb
Author
Genrenonfiction
Formprose
Date added2017-04-09
Linguistic correctness
Text quality
Views2503


Są trzy osoby w Polsce notorycznie opluwane i to z niezwykłą wręcz zajadłością . Wysuwane sa przeciwko nim fałszywe informacje, stosuje prowokacje, przekupstwa znajomych oraz aranżuje się scenki pod kamerę . Te osoby to Tadeusz Rydzyk, Antoni Macierewicz i Jarosław Kaczyński.

Stosowane metody medialnego ataku odniosły niezwykły skutek, wielu ludzi autentycznie uwierzyło i poddało się narracji wyzwalając w sobie prawdziwą nienawiść .


Wcześniej też takiego ataku doznał już niezyjący Lech Kaczyński, który za swą niezłomna  postawę zapłacił życiem.

Wymienione wcześniej osoby napewno mają świadomośc że mogą podzielić jego los.


Antoni Macierewicz

Wielokrotnie więziony

Po ucieczce z więzienia ukrywał się przez dwa lata. Wydawał w tym czasie ,,bibułę” .

Założyciel KOR-u

Stworzył listę rosyjskich agentów .

Walczy o wyjaśnienie katastrofy Smoleńskiej


Posiada życiorys, którym mozna obdzielić dziesięciu bohaterów.





  Contents of volume
Comments (11)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
No na razie nic nie neguje tego co napisałem .
avatar
Rozar zapatrzyłeś się jak w bałwanów. Pierwszy bałwan wysysa i drenuje kieszenie urzeczonych, budując kombinat wypoczynkowy o bardzo wysokich standardach. Na pewno nie dla biednych. Natomiast poza wsparciem duchowym nie udziela najmniejszego wsparcia materialnego. Kościół przymyka oko, bo ufa że Dyrektor nie jest wieczny, a dobra które zostawi będą ku pożytkowi kościoła. Istotnie powstają one z ofiar, a wielu biednych ludzi odmawia sobie pożytku z doczesności dla ofiarowania Rydzykowemu dziełu. Jak by nie patrzeć na Rydzyka, to zawsze w historii kościoła obrzydliwymi były obrazki rozpasania duchowieństwa. Jeśliby zamiast projektów którymi się zajmował, lub zajmuje budował hospicja, ośrodki dla bezdomnych, żłobki itp, miałby Rydzyk darowane metody jakimi się posługuje dla pozyskania środków, ponieważ cel byłby obiektywnie uznany. Ale on tworzy projekty komercyjne. To jest subtelna różnica. Aby ją zrozumieć, trzeba wrócić do źródła.
avatar
Trafna, lecz skrótowa ocena biografi polityka, który zdecydował się "przeorać" naszą, sowiecką armię. Smoleński fragment jego działań jest dopiero w toku. Trudno ocenić finał tej aktywności. Trzeba cierpliwie czekać, choć wydaje się to dość oczywiste.
Można temu politykowi zarzucić nie-medialność.I szkoda, że tego nie wykorzystuje.
avatar
Do Bronmus - Rosjanie dzięki WSI oraz całej masie wysokich oficerów mieli naszych agentów na tacy.
Chyba nie myślisz że byliśmy samodzielni ?!
No i chyba nie myślisz ze szkoleni w Moskwie byli lojalni wobec Polski. Dodać należy rodziny Rosjan które zostały w Polsce po wojnie a tworzyły elity wojska.
Dyletant z ciebie jak się patrzy .

Do Legion - twoja opinia jako żywo przypomina stereotyp wypowiedzi i argumentów wobec Rydzyka.
punkt pierwszy nikt nikogo nie drenuje tylko dobrowolnie wpłaca .
Punkt dwa - czy Rydzyk marnotrawi - no chyba nie do kur... nędzy bo zbudował to i tamto i z niezłym rozmachem . Nadto dał pierwsze niezależne media . Mało tego - liczba jego zwolenników rośnie a nie maleje . Bo chyba ludzie poznali by się - czyż nie . A on ,,trwa " już przeszło 20 lat i idzie mu coraz lepiej.
Jego oponeci znikają i ich nie ma , odchodzą bo wszyscy maja obrzydzenie do Palikotów.
To propaganda post sowietów - czerwonych łajdaków robi tak że wierzysz pomówieniom .
No i piszesz jakieś bzdury - komercyjne ? zamiast żłobków - itp.
Zrobił rzecz wielką - pierwsze media poza agenturą czerwoną . To wielka rzecz !!!!!
Zapłacił za to - między innymi twoja nienawiścią.
Legion - jesteś urobionym elementem. A myślałem że masz więcej chłodnego spojrzenia.

Bortymeusz - zobaczymy - toczy się wielka walka . Ja trzymam stronę patriotów.
avatar
Ja napiszę kilka słów o Panu Macierewiczu-to,co napisał Rozar jest prawdą,bo arestzowany był,jednak to,co napisał od siebie-to jego subiektywne zdanie,ja mam inne-obeiktywne.
Natomiast Rydzyk komuś pozostaw w spadku te dobra,nikt nie życje wiecznie,on umrze i ślad razcej po nim nie ppozostanie jak po m.c.sKLODOWSKIEJ.
avatar
No tak Brommbus - są pewne fakty ale ich interpretacja jest nie możliwa w naszych warunkach. Chyba że ktoś ma naprawdę informacje z pierwszej ręki.
Tak jak wspomniał Arsene księża byli mordowani i to może generować różne zachowanie Rydzyka .
Co do radiostacji to nie wiemy czy kupił czy dostał czy przejął z demobilu.
Wiemy jednak że w radiu Maryja mówiono odważnie o zbrodniach sowieckich o enkawudzistach żydowskiego pochodzenia . Podejmowano tematy niewygodne dla Niemców , Rosjan , Żydów a nawet Amerykanów .
A to już dużo i można przypuszczać iż RM i TV Trwam jest naprawdę niezależne. Faktem jest że mówili to co było niewygodne a dziś jest normalne.
Sam swego czasu naśmiewałem się (sporadycznie) z O. Rydzyka - i dokładnie wiem że mechanizm ten polega n na powierzchowności postrzegania oraz niezbyt mądrej pewności siebie - co obecnie zarzucam moim rodakom.
avatar
Nade wszystko trzeba wiedzieć co się pisze -rozumieć i precyzyjnie określać.
Nade wszystko należy stosować zasady analizy i być im wierny.
Brakuje tego nie tylko tobie .
Pisownia to tylko narzędzie , sposób na wyrażanie swych myśli. Oczywiście też winna być przestrzegana - ale gdzie jej do królowej ,,LOGIKI".
Nie pogadamy .
avatar
Owszem Arsene - unikał tego tematu - zapewne Gierek .
Jest skamieliną betonową - Bronkozaurus

Mnie jednak dziwi jak można być nieuczciwym wobec samego siebie ? Oszukiwać się i tworzyć fikcję ?
avatar
Macierewicz jest takim politykiem,jak widać,moim zdaniem to jets kolejna marionetka pisu.
avatar
"Rdzenni mieszkańcy Wyspy Salomona, chcąc wykarczować część lasu pod uprawę, nie ścinają poszczególnych drzew. Zamiast tego wszyscy stoją wokół drzewa i powoli obrzucają je wyzwiskami. Przeklinają je. Niedługo potem drzewo umiera. Umiera samo z siebie."

To fragment ścieżki dźwiękowej ciekawego filmu. Film nosi tytuł: GWIAZDY NA ZIEMI.
avatar
niestety prawda się sama nie ma szans obronić, a prawi ludzie są niszczeni.
© 2010-2016 by Creative Media