Go to commentsNowy Monteskiusz
Text 30 of 94 from volume: Satyriady
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2017-04-24
Linguistic correctness
Text quality
Views1980

Kiedy w indeksie są tylko trójczyny,

nieosiągalne już prawne wyżyny.

Z ministerialnych jednak szczytów władzy

można się odkuć, `trzecią` też obsadzić.

`Któż to Monteskiusz? Podział przecież bruździ.

Sędziami w państwie zrobim z naszej kuźni!`.


  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
To najprawdziwsza prawda, mimo że okrutna.
avatar
Z wyboru Monteskiusza zrobić parweniusza.
avatar
Nom. Aplikacja zdana za czwartym razem, donoszenie na kolegów i tchórz taki za skórą, aż cuchnie. Kilka razy Zero udzielało wywiadu, będąc blisko płaczu. Bródka się Zeru trzęsła, kiedy pobłądził za namową Putany, ale wrócił jako ten syn nieodrodny. Namaszczony kaczym łojem.
avatar
A pytanie nasuwa się samo - Jak długo jeszcze?
avatar
Kiedy ma się sponsora, można na wiele sobie pozwolić. Nawet na ponowne zdawanie aplikacji gdzie indziej, przed innym, wybranym przez ówczesnego ministra sprawiedliwości składem egzaminacyjnym. I można wtedy zdać.
Dlaczego nie wcześniej? Wiadomo, w Krakowie siedzą "same uwzięte profesory i chcieli zdolnego utrącić".
avatar
Legion ,a o kim ty piszesz człowieku?
A ja mam generalnie w wysokim i głębokim jak morze wielkie powaznaiu wykształcenia,ale niegdysiejsze.dziś to mnie nei dotyczy w ogole,nie chcę być punktem zapalnym.bo może wybuchnąć pożar albo bomba.
© 2010-2016 by Creative Media