Go to commentsORAL B
Text 55 of 117 from volume: Wierszyki
Author
Genrehumor / grotesque
Formpoem / poetic tale
Date added2017-05-09
Linguistic correctness
Text quality
Views1905

Szczoteczka do zębów

oral B

oralny seks

przypomina

ból zębów

szczoteczka czuwa

jak ten ból

seksu oralnego

seksu B

oral oralnym

jawi się oral

jak litera B

ten kto

oral B

ma zastąpić A

literą pierwszą

powie ci

pa

oral jest A

ha-ha-ha

oral

jak H

a może A

kto wie

może liera C

albo B

  Contents of volume
Comments (16)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Tobie wszystko seks przypomina :)
avatar
Nie,nie wszystko,ale szczoteczka do zębów i nazwa tak.I tak,jak myślałam-jednak społeczeństwo jest pruderyjne,nie wypowiada się na takie tematy.
avatar
A wiesz Adelo,że seks oralny jest mozno przereklamowany albo nie reklamowany na tyle,aby spowszedniał i każdy zrozumiał,że na nim niczego nie zbuduje,ci którzy go uprawiają wiedza,cząsto zakochując się w innych osobach,i gdyby nie uczucia albo obowiązki,to taki seks jest jak opaska na głowę albo torebka od guciego,ktorą i tak się zamienia na inna po czasie,chyba,że jest taka droga,że żal jej wyrzucić,i tak chodząc z innymi.
avatar
Tylko zakazany owoc KUSI.
avatar
Seks oralny upadla człowieka. Sprowadza go do pozycji zwierzęcia. Każdy widział psy liżące inne pieski pod ogonami - taka gra wstępna. Ale przecież człowiek nie po to się zasłania, nie po to przyodziewa, aby go inni ludzie lizali w tym brudnym i cuchnącym miejscu. Czy to kobiety liżące ten narząd na których gromadzi się cuchnąca kozłem tzw. :"mastka", czy też mężczyźni - tę wiecznie nie zagojoną, a wysychającą dopiero po pięćdziesiątce, ranę. Pełną upławów, rzęsistków, gonokoków i innego paskudztwa, którego gołym okiem nie widać.
Nie wiedzieć czemu, mężczyźni często liżą tę ziejącą ranę z upodobaniem godnym lizania surowego boczku.
Doprawdy nie wiem, jak mogłaś, Anettulo, napisać coś takiego! Ale ja Cię wysoko oceniam, bo piekło to jedna wielka patelnia. Tam ściany ociekają śluzem i trzeba się przeciskać jak przez mięsiste wargi.
avatar
Teraz to się dopiero kolejka do piekła ustawi!
Hahahhahah hahahahaha hahahahahahahah!
avatar
Jest jakaś zamknieta prawda w tym,co piszesz,czystość ma dwa oblicza-jak P-prostytucja z powodu seksu,bo za pieniądze,albo z powodu seksu,za który się nie płaci,bo się uważa,że rzęsistka,czy innych chorób nie ma,i jest sakrament.
Wiesz,że gdyby tak ocenic-to według Ciebie-ludzie ci=brud moralny,albo brud seksualno-komercyjny-pieniądz.I żadna kultura oprócz tej,w której takiego seksu nie ma by nikomu nie pomogła.
avatar
Tak mi przyszło na ysl,że psy czy koty wylizują rany,więc to ma związek z choroba,ludzie?nie wiem.Ale też nie jestem za takim seksem,jednak tolerancja to nie jest to samo.
avatar
Piekło jest lepsze od zimna,kto nie ma piekarnika?
avatar
Niektórzy poslizgają się po lodzie ale trzeba umieć upadać a niektórzy znajdą się w gorącym ogniu piekielnym,z tych powodów,o których piszemy.
avatar
SKORO u góry w niebie jest tak jak na dole,to ludzie muszą uznać czystość bez względu na to czy się to komus podoba,(seks oralny)a nie mówić że to brud,wowczas prawo zabrania takiego seksu.
avatar
Wiesz legion,niektorzy sapia,a niektórzy oddychają z pospieczem-tak to wygląda,i jakby nie wiedzą,czego chcą-śmieszne?
avatar
Więc lepiej zacząć od głowy,od podobania,od zakochania,ale to też jest ciało-prawda?
avatar
Bardzo wysoko oceniam ten wiersz za odwagę oraz oryginalność. Ponadto podkreślam, że nie ma w zapisie tak typowych dla Ciebie literówek, braku lub nadmiaru spacji lub innych tego typu potknięć.
avatar
Dziękuję za pozytywne komentarze i oceny wiersza-nigdy w życiu bym się takowych nie spodziewała(ocen).
avatar
Wesoły rozfikany wierszyk - i to w dodatku na temat.

Jest taka wieś
Blisko gdzieś
Gdzie idzie Grześ
Z oralem b
© 2010-2016 by Creative Media