Go to commentsSZCZĘŚLIWEJ DROGI STvK
Text 177 of 236 from volume: Sami swoi
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2017-05-29
Linguistic correctness
Text quality
Views2415

SZCZĘŚLIWEJ DROGI  STvK


nie zwlekaj drogi przyjacielu

pora z kosturem się przywitać

dotrzymać słowa jak przystało

zamiast się żalić do nocnika


wyprowadź resztkę popleczników

może publixo dobrej zmiany

znajdziecie wspólnie - spuszczam wodę

myślę że temat wyczerpany



  Contents of volume
Comments (10)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
STvK napisał w komentarzu:

"Jeszcze nie zdążyłem się na Forum przedstawić, a tutaj chyba zacznę się żegnać. Wreszcie wielu odetchnie z ulgą i ja chyba też."

Moja chusteczka załzawiona :(
avatar
Moja też,ale raczej nie ma co liczyć, że tak szybko odejdzie:(
avatar
Ładna piosenka. :)
avatar
Marcinie Luciuszu, miałem rzeczywiście zamiar unicestwić wirtualnie Imć Knedla, ale dzięki temu, że napisałeś, to jakieś nowe siły we mnie wstąpiły.
Nie mogę Ci tego zrobić... jest jeszcze tyle tematów emigrycyjnych, że byłbym samolubem, gdybym odszedł. Kiedyś wspomniałeś coś, żeby wszyscy się od Ciebie od... lili, ale dobrze, że nie wziąłem tych lilii na poważnie. Widzę, że mnie potrzebujesz, Marcinie. A powiedz mi, jak to jest. Kiedyś przyjechał pracować do tej firmy, gdzie ja pracowałem... pewien człowiek z Polski. Janusz miał na imię, ale jakoś po paru tygodniach kazał na siebie mówić - Johann. Dziadka miał z niemieckimi papierami i uznał, że nagle powinien mieć na imię Johann i wymuszał na nas, żeby te dwa "n" wyraźnie artykułować. A jak było z Tobą?
Szkoda, że z tego tekstu nie zrobiłeś audio. Jestem pod wrażeniem Twojej marszowej deklamacji. Chyba nie nauczyłeś się tego w Polsce?
Jak tylko słyszę, Twój głos, o takiej interwałowej ekspozycji, to mam wrażenie, że Twoja impostacja głosu to perfekcyjna koordynacja więzadeł głosowych), rezonatorów głosowych i układu oddechowego.
Dziwię się tylko sobie, bo jak słyszę Twoje audio, to zaraz biegnę do piwnicy po szturmówkę. To taki odruch, ale tym się nie przejmuj.
Cieszy mnie, że Polak emigracyjny wreszcie się dogadał z prawdziwym Polakiem.
Napisałeś kiedyś, że pełnisz jakąś funkcję... Leiter, czy jakoś tak. Ale wiesz, że w niemieckim języku ani rusz bez rodzajników określonych i nieokreślonych. Zatem będzie der Leiter, czy die Leiter, bo to ma spore znaczenie.
Sorry, że tak spytam prywatnie... a jaką najczęściej nucisz piosenkę przy goleniu?
Pozdrowienia Marcinie i... bis gleich.
avatar
Jak widać obawy Adeli się sprawdziły. Widać następny z poczuciem misji. A jaka befana się wrażliwa zrobiła. Chyba zapomniała już, ile osób przez nią odeszło. Zresztą mi też przecież kiedyś "sugerowała" odejście. Hipokryzja?
avatar
Drogi Knedliczku,

jesteś zbyt wielkim cieniasem, żebyś mógł mnie w jakiś sposób obrazić, czy też zdenerwować.

Jak zauważyłem masz zbyt wiele wolnego, toteż zabawiasz się w komentowanie - wolna wola. Nie miałem najmniejszej nadziei, że dotrzymasz słowa.
Chciałem potwierdzić moją pewność.

Nie pisałem Leiter tylko Projektleiter, co i tak dla ciebie nie ma żadnego znaczenia. Maluj swoje krasnoludki w Reichu, a ja buduję sobie pomniki.
Ostatnio duże rondo na drodze krajowej, oraz Gewerbegebiet przy tym rondzie. Tylko dla ciebie - dokładne współrzędne środeczka tego ronda:

Gauss-Krueger (4)
4547368.2,5301394.29

Z twoją inteligencją, zapewne odnajdziesz to miejsce :)

Obecnie projektuję całą infrastrukturę dla rozbudowującej się kliniki w miejscowości Bernau nad jeziorem Chiemsee, tym razem nawet przedszkolak odszuka w GoogleMaps.

Chętnie pracuję dla mojej nowej ojczyzny, toteż tyle na dzisiaj.

PS. mam cichą nadzieję, że uwolnisz nas od swojej tutaj obecności :)


Ciao
avatar
Powodzenia i sukcesów, Martinie! :)
avatar
Dziękuję piorko, Adela, lilly, adk :)

Dziękuję za wszelkie komentarze, nawet te zgryźliwe. Jeśli te ostatnie przynoszą ulgę ich twórcom, czuję się jak terapeuta.
avatar
Jak zwykle zaczynają się wyliczanki, ronda, stoliki i krzesła. Marcin, chyba nie sądzisz, że będę Cię szukał, albo miejsc Twojej działalności. Jestem po kierunku Budowa Dróg i Mostów kołowych i współnadzorowałem w budowie mostów i dróg... około 10 lat w Polsce, że nie wspomnę o zabytkach w Twojej drugiej ojczyźnie, idących w liczbie kilkudziesięciu, a ile domów, to już nie zliczę...
Nie chwalę się tym, ale u Ciebie muszę, bo Ty tego potrzebujesz... to jest u Ciebie podział wartości.
I weź pod uwagę, że to nie ja do Ciebie przychodzę, ale sam zaczynasz ze mną konwersację, a jak już Cię zapędzę w ślepą uliczkę emigracyjną, to wtedy wymagasz, żeby się wszyscy od... lili.
Zatem zastanów się, zanim coś na mnie, lub do mnie napiszesz. I staraj się mnie omijać. Na zdrowie Ci wyjdzie.
avatar
"Zatem zastanów się, zanim coś na mnie, lub do mnie napiszesz. I staraj się mnie omijać. Na zdrowie Ci wyjdzie."

Przeceniasz swoje możliwości...więc spuszczam wodę. Mam nadzieję, że odnajdziesz przyjaźniejsze ci akweny.
© 2010-2016 by Creative Media