Go to commentsHiena?
Text 47 of 56 from volume: m jak morze
Author
Genreprose poetry
Formprose
Date added2017-06-03
Linguistic correctness
Text quality
Views2089

Hiena?


Przez wicher, docierają  nagle takie jakieś ohydne

odgłosy, jak ujadanie hieny.  Hieny, czy hiena? Ależ skojarzenie!

Nad Bałtykiem i hiena?!  A jednak, skojarzenie nie pozbawione racji!

Bo pewna hiena, właśnie dzisiaj, znowu zaszczekala  ohydnie, jak tylko to ona potrafi!

Bo pewna hiena od dłuższego już czasu potrzebuje znowu padliny,  bez ktorej przecież hiena żyć nie potrafi...

Więc weszy jak zawsze, od lat wielu, za porcja ohydnej strawy, otrzebna jej do przeżycia do następnej okazji.

  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Nie wiem, kto tu jest hieną, ale padliną to na pewno :-p

;-)))
avatar
Dzieło Stworzenia od kolebki przewiduje istnienie hien - i padliny. Ni jedno, ni drugie nie jest zasługą ni drugiego, ni jednego.
avatar
Z kim Ty się zadajesz człowieku?
avatar
a. Po pierwsze jest parę literówek, ale to się zdarza.
Co do samego utworu - dziwny. Chciałam jeszcze rzec, ze hienia wydaje z siebie odgłos dany jej przez naturę a zatem jest piękny, ni ohydny. Szkoda mi hien, tak o nich się źle mówi i myśli, a to bardzo mądre, sprytne i pożyteczne zwierzęta.
Ty pewnie miałeś na myśli jakiegoś człowieka, pisząc ten tekst. Pozdrawiam Bajka 37
avatar
Zgadzam się Bajko z Twoimi ocenami, przy czym literówki wynikają najczęściej z kaprysów mego zbyt szybkiego, jak dla mnie, tableta. A Hiena? W przyrodzie piękna, pośród ludzi, już mniej...Pozdrawiam
avatar
a. Tak, ja też często tu robię literówki, jeszcze się nie przyzwyczaiłam do czujności tego Portalu i rzeczywiście, szybko pisząc, można zrobić nieumyślny błąd. Mam nadzieję, że nie uraziłam oceną, ale chyba słuszna - jak stwierdziłeś sam. Hieny - ludzie, okropni, tylko w ten sposób krzywdzimy cudowne zwierzęta, ale tak cechy zwierząt przypisywane są ludziom o tysięcy lat. To tak, jak z bogami. Acz ja o tej hienie, bom kocham zwierzęta i staram się ich bronić. Fajnie, że się zrozumieliśmy. Pozdrawia, Bajka 37. :))
© 2010-2016 by Creative Media