Go to commentsNie depczcie kozieradaki
Text 10 of 35 from volume: opowiadania
Author
Genrehumor / grotesque
Formprose
Date added2017-06-10
Linguistic correctness
Text quality
Views1606

*Nie depczcie kozieradki*

Odpowiadam dziś na pytania internautów  i udzielam porad  dotyczących wielkości biustu. Zacznę od bardzo ciekawego wpisu.

- Pani Elu, moja siostra jest ode mnie chudsza ale ma większe piersi. Czy to dobrze.

- Pewnie, że niedobrze. Drogie dziecko, wielkość biustu jest uwarunkowana konstytucjonalnie czyli osobniczo. Ile masz lat dziewczynko?

- Czternaście.

- Trudno powiedzieć, jaka wielkość osiągną twoje piersi. Musisz cierpliwie poczekać do osiemnastki. Za cztery lata operacje plastyczne powinny być już bezpłatne.

Napisał do mnie również pan Jan z Bzowa.

- Pani Elu, dlaczego piersi budzą w kobietach tyle emocji? Przecież to taka sama część ciała jak ręka czy głowa.

- Drogi Janku, gdyby nie było różnicy w znaczeniu roli części ciała, to psy mogłyby szczekać dupami. Piersi, to atrybut kobiecości, wabik i sens życia. Ale z doświadczenia wiem, że małe nie przeszkadzają w uprawianiu sportu.

I jeszcze jeden list.

- Cześć! Moja mama ma niezbyt duży biust – miseczka A. Ja mam 24 lata i miseczkę B…

- Gratuluję, córeczko.

Drogie internautki zamieściłam na swoim blogu modowym, kilka ciekawych metod na powiększenie biustu  bez ingerencji skalpela. Z pewnością nie jest to wizyta u wróżbity Maćka, bardziej ziele Damiana.

Nie bądźcie nieszczęśliwe. WASZE PIERSI ROSNĄ WSZĘDZIE. Czy powiedziałam bzdurę? Ależ nie. Nie znacie działania kozieradki! To chwast, który depczecie wiosną na waszych łąkach a wystarczy się schylić i wyrwać!

Napój na porost piersi. Udostępniam bezpłatnie!!!

Do rondelka wlać dwie filiżanki wody i dodać jedną filiżankę kozieradki pospolitej / pierwsza pospolita łąka / Następnie wlać jedną lub dwie szczypty anyżu / a nóż, a widelec / , bazylii / z Brazylii / , kminku zwyczajnego, kopru ogrodowego / uwaga na wiatry / , kopru włoskiego / tym bardziej uważać na wiatry / , majeranku ogrodowego / TESCO  1,70 zł, BIEDRONKA 0,43 gr /  i palczatki cytrynowej / a tu nie kumam / Doprowadzić do wrzenia i odstawić. Pić jedną lub dwie filiżanki dziennie / trzy polecam paniom zauroczonym Pamelą Anderson /

Warto również masować piersi sproszkowaną kozieradką.

Panom już dziękujemy. Same je wymasujemy!


Ela Walczak `jestem niegrzeczna - wiersze, proza, brzydkie wyrazy i 20 twarzy`.

  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Powiększanie biustu - a tytułowa kozieradka ma/nie ma (odpowiednie skreślić) wiele/nic z tym wspólnego - to (sądząc po okładkach poczytnych pism kolorowych) istota, sens i treść uśrednionego przeciętnego męskiego/kobiecego życia.

Gdybyśmy tak zabiegali o powiększanie zasobów naszej głowy, świat nasz byłby istnym paradyzem
avatar
Czytelny, wszechobecny w tej Twórczości sarkazm i dyskretna ironia - to zaledwie jeden z wielu jej wyróżników
© 2010-2016 by Creative Media