Go to commentsO leciwym satyrze
Text 220 of 254 from volume: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2017-07-28
Linguistic correctness
Text quality
Views2802

O leciwym satyrze


Leciwy satyr był w Bronowicach,

gdyż chciał się wyżyć tam na dziewicach,

lecz choć się bardzo starał,

nie grała mu fujara,

gdyż go dopadła ostra* zwisica.


* `Ostra` można z powodzeniem zamienić na `starcza`.

  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
heh, ale sądzę, że paluchem mógłby pogmerać, nie?
avatar
Legionie, dziękuję. Chyba coś Twojego dzisiaj wyemigrowało z Publixo, bo coś komentowałem. Jestem ciekawy, czy to ten sam kapuś donosiciel, ale pewnie tak, bo takich ścierw chyba jest mało.
avatar
No to biedny sobie nie użył. ;)
avatar
No coś tam spadło. Consigliere rodziny Gambino tak zabolał pewnie. Ale jadę z koksem dalej, nie zważając.

Kaczyński ogłosił, że szykuje fest ustawę o mediach i podkreślił, że na pewno w związku z tym będzie silny opór i protesty.
Publiczną telewizję już posiadł, tak jak się dosiada klacz. Ona wtedy lekko ugina się na goleniach i przyjmuje wartość. Z Publiczną już jest cacy. Nawet nie muszę oglądać, żeby to wiedzieć.

Ale część mediów niepublicznych bryka sobie i dokazuje na wolności. Musi Kaczyński je złapać na lasso, bo inaczej chuj z dobrej zmiany.

Jestem pewien, że jesienią będą igrzyska. Dobra zmiana ma już potężne zaplecze, więc będzie ciekawie.
avatar
Za poprzednikami, we wszystkim, co napisali.
Na szczęście to już nie czas monomediów. Fale tv i radiowe nie znają granic.
© 2010-2016 by Creative Media