Go to commentsO jaroszu
Text 223 of 254 from volume: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2017-07-31
Linguistic correctness
Text quality
Views2812

O jaroszu


Pewien mężczyzna z wioski Tąpadło

wciąż preferował bezmięsne jadlo

i najadał się do syta,

lecz miał pociąg do koryta,

bowiem to jadło na mózg mu padło.

  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Z korytem trzeba uważać, zawsze można się w nim utopić.
avatar
Chyba jednak komuś padło.
avatar
Nie wpisałem całek swojej odpowiedzi. Byłbym niezwykle ukontentowany, gdybym został poinformowany, jakie to zmiany w treści niesie zmiana "lecz" na "a". A cieszyłbym się szczególnie, gdybym przeczytał celowość zmiany dwóch przecinków na dwa myślniki. Jedne i drugie są znakami interpunkcyjnymi, z tym że myślniki są silniejsze i zazwyczaj w parze służą do wyodrębnienia wtrącenia. Odpowiedź nasuwa mi jednak się sama: Bronmus po prostu musi! Normalny człowiek musi tylko umrzeć, a niektórzy mówią, że również musi się załatwić. Bronmus jednak musi dużo więcej. Ale to już jego problem.
avatar
Bronmus, czy ty czytasz przed wysłaniem, co piszesz i jak piszesz? Po ci te niewygrane wojenki, zamiast skupić się na utworach?
avatar
Bronmusie, nie życzyłeś sobie, bym komentował twoje teksty. Z przyjemnością się do tego dostosowałem, licząc na wzajemność. A ty co? Liczyłem na jakąś klasę, a ty nie masz nawet klasy zerowej. Żegnam i nie życzę sobie, byś komentował moje teksty. Ja to robię, omijając cuchnące rewiry.
© 2010-2016 by Creative Media