Go to commentsModlitwa staruszki
Text 15 of 53 from volume: Facecje
Author
Genrepoetry
Formepigram / limerick
Date added2017-07-31
Linguistic correctness
Text quality
Views2140

(Wstawiłem dwa dni temu facecję `Modlitwa staruszka`. Aby nikt nie czuł się pokrzywdzony, czas na modlitwę płci przeciwpołożnej. Ponieważ i inne modlitwy nasuwają mi się do głowy, pewnie powstanie cykl `Modlitwy uniwersum ;) )


MODLITWA STARUSZKI


Też mam jeszcze potrzeby,

całkiem niewielkie, Panie.

Niech mój chłop choć raz w roku

na wysokości stanie.


  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Żeby tylko Bóg opacznie nie zrozumiał i za bardzo go na te wysokości nie zabrał. ;)
avatar
Pan wszystko wie, więc o czym myśli staruszka, też wie ;)
avatar
Bronmus, po pierwsze - nie ucz mnie, jak i w jaki sposób mam pisać.
Po drugie - pisz soje teksty po swojemu, gorzej, lepiej, bardziej dosadnie czy delikatniej. Na pewno nie będę się wtrącał do "twardości" tylko do treści, ew. pomyłek czy "podoba się - nie podoba się".
Ocena "poziom literacki" zasadza się na trochę innych kryteriach, niż czy jest bardziej dosadna, czy mniej.
Ocenę "poprawność językową" należy uzasadnić przy obniżeniu. Taka na portalu panuje dobra umowa. Za co obniżyłeś mi tę ocenę? Nie mogę znaleźć błędu.
avatar
Hmm... Bronmusie, fragment "całkiem niewielkie" jest wtrętem, więc uważam, że należy oddzielić przecinkami. Gdyby było to "Też mam jeszcze potrzeby niewielkie", wtedy nie stawiałbym przecinka przed "niewielkie".
Ale nie jestem specem od przecinków, mogę się mylić. Poczekam na opinię Janko.
avatar
PS. Bronmusie, jaka jest różnica między słowami "niepotrzebnym" a "zbytecznym"? (bo nie chwytam, co chciałeś przekazać takim zapisem).
avatar
Hardy, nie pytaj, on po prostu musi, tworząc z Arsene wyjątkowy duet, który nazwałbym: Muszące Musiki.
Masz, Hardy, rację, to jest najzwyklejsze wtrącenie, które należy wyodrębnić przecinkami, myślnikami lub nawet nawiasami. Jeżeli wszechwiedzący czepialski Ci nie odpowie, jaka jest różnica miedzy między niepotrzebnym a zbytecznym, to mu podpowiem, że taka sama jak między samogwałtem w chodzie a gwałtem w samochodzie. A bardziej dosadnie, to taka sama jak między gównem a nasranym.
avatar
w moim komentarzu zbytecznie pojawiło się słowo "miedzy". Przepraszam.
avatar
Jaśnie wysokość-będą do niego mówic.
avatar
hihi:-) impotent hihi:-) zdarza się, cóż...
© 2010-2016 by Creative Media