Go to commentsO ladacznicy
Text 225 of 254 from volume: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2017-08-01
Linguistic correctness
Text quality
Views2814

O ladacznicy


O pewnej pani z wioski Lipnica

ludzie mawiają, że ladacznica,

gdyż lada co jada,

chociaż z jaj sąsiada

wyszła prawdziwa jej jajecznica.


  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Do napisania tego limeryku zainspirował mnie fakt, że użytkowniczka o nicku Ladacznica pierwszego sierpnia, czyli już po północy, zamieściła tekst "Sokodrzewina". Chciałem go przeczytać, ale o godzinie 4.00 już go nie było, natomiast była informacja, że tekst został zablokowany. Przedziwne to, ORMO czuwa całą dobę.
avatar
hihi:-) To chyba o mnie:-). Zauważyłam, że jakaś moda jest pisania o innych. Fajnie:-). A mój wiersz już się pokazał. Coś tam się widocznie przytkało na portalu, ale już jest ok! A ORMO, to chyba jakaś organizacja przedwojena, ale już nie istnieje?
avatar
ORMO, czyli Ochotnicze Rezerwy Milicji Obywatelskiej, to nie przedwojenna organizacja, a organizacja z okresu PRL, która wspierała społecznie działalność Milicji Obywatelskiej szczególnie w zakresie utrzymania porządku publicznego. Jej działalność była widoczna szczególnie w małych miasteczkach i wsiach, w których przykładowo 3-osobowy posterunek Milicji Obywatelskiej miał pod swoją pieczą kilka lub nawet kilkanaście wsi. Najczęściej utrzymywali porządek podczas wiejskich zabaw.
avatar
Ladacznica i Lipnica?brzmi niewiarygodnie.
avatar
Wychodzący /wyjeżdżający/ na ulice z biało-czewonymi flagami patrioci /w Lipnicy/ w ogóle nie wiedzą, J A K wygląda

i ile ma tomów

ich własny słownik języka polskiego
avatar
Pani Emilio, bardzo dziękuję.
© 2010-2016 by Creative Media