Go to commentsBezpieczniackie metody
Text 255 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2017-08-07
Linguistic correctness
Text quality
Views2054

Bezpieczniackie metody


„Andrzej Duda został rozpracowany przez bezpiekę. Służby miały stworzyć jego portret psychologiczny zaraz po wygranych wyborach. Politolog Jerzy Targalski twierdzi również, że dziełem bezpieki jest również miniserial komediowy pt. „Ucho Prezesa”, w którym prezydent pokazany jest jako fajtłapowata oferma znajdująca się w cieniu wszechwładnego prezesa. Stwierdzono, że po pierwsze ma ego, po drugie jest słaby, a po trzecie, grając na ego można uzyskać to, czego sobie życzymy. Wtedy przystąpiono do realizacji serialu pt. „Ucho Prezesa” – powiedział Targalski.


„Serial wywołał w prezydencie chęć zagrania na nosie Jarosławowi Kaczyńskiemu i udowodnienia, iż on, jako głowa państwa, również ma swoje zdanie i jest w stanie je artykułować. Jego celem było wywołanie reakcji prezydenta, że „ja tu wszystkich przekonam, że jestem niezależny, pokażę Kaczyńskiemu”. I pokazał. To, że na trupie Polski pokazał swoje „ja”, to go nie interesowało. Bezpieka mało zainwestowała, a otrzymała świetny rezultat – oświadczył Targalski”.



Targalski to prawdziwy ekspert. On ma rację. Nigdy nie byłem esbekiem, ponieważ esbecję rozwiązano, zanim osiągnąłem wiek kwalifikujący mnie na stanowisko w SB. Ale każdy patriota wie, że to fałsz. Esbecję rozwiązano jedynie formalnie, a nieformalnie, to ona ma się świetnie. Wciąż działa, żniwuje i zbiera obfity plon, na co wskazuje wypowiedź Targalskiego. Wciąż sporządzam portrety psychologiczne i wykorzystuję je dla osiągania własnych celów, często mętnych i pokrętnych do tego stopnia, że nie sposób się w nich połapać, nawet mimo ich rozpoznania.


Dla nikogo tutaj nie będzie już tajemnicą, że działam w strukturach Sorosa, które oplatają Polskę jak ośmiornica. Jej mackami są banki, media niepubliczne, korporacje, fundacje poza kościelne, stowarzyszenia, antyspołeczne organizacje, trendy i moda. Co prawda, jestem jedynie maleńkim trybikiem w tej maszynie, ale to właśnie miliony takich, jak ja, trybików, tworzą wszechmocną ośmiornicę. Tak, jak prawdziwi Polacy, obchodzę miesięcznice, tyle że dwudziestego każdego miesiąca, na znak żałoby po Davidzie Rockefellerze. Oczywiście w domowym zaciszu. My – ośmiorniczki, odprawiamy zawsze, kiedy nikt nie widzi. W zaciszach. Pozdrawiam tych, co się brzydzą kalmarami: fateci vagnari `u pizzu!


  Contents of volume
Comments (6)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Legionie, witam ponownie na pokładzie. Widzę, że urlop resocjalizacyjny dobrze wykorzystałeś, prostując swój kręgosłup. Targalski to przecież klasyk dobrej zmiany. Myślałem, że okres resocjalizacji wykorzystałeś też na szlifowanie interpunkcji, ale wyszło Ci to średnio.
Jeżeli wiernie cytowałeś, to autor cytowanych fragmentów zgubił przecinek przed: można. No i niezbyt szczęśliwie w jednym zdaniu dwukrotnie użył słowa: również.
W swoim autorskim tekście niepotrzebnie wstawiłeś przecinki przed: to ona, obchodzę.
I rzecz najważniejsza: "poza kościelne" to jedno słowo.
avatar
Jak czytam pewne "teorie", zastanawiam się, czy nie powinno być obowiązkowych okresowych badań psychiatrycznych. Ale może to tylko moda na paranoję.
avatar
Dzięki. Zawsze staram się wiernie cytować. Zatem pismaki wydają się robić więcej byków ode mnie! "Pozakościelne" podkreślił mi i oddzielił automatyczny poprawiacz byków. No i te również, fakt.

Z tą paranoją, to jest tak, że paranoicy wiedzą, że gdzieś dzwoni, ale nie wiedzą w którym kościele. Dlatego lęgną im się we łbach podobne historie. Poza tym, oni nie znają życia i nie znają się na ludziach. Są równie karłowaci jak ci wszyscy, którzy niczym bociany łykają te żaby Targalskiego i innych półgłówków.

Od siebie dodam, że rzemiosło Targalskiego jest na poziomie rzemiosłach obecnych gwiazd telewizji publicznej, czyli jest wyjebane w kosmos.
avatar
Wylała się fala złości.
avatar
Esbecja, ubecja, tajna policja - z ich węszeniem, śledzeniem, donosicielstwem, aktami TA, podsłuchami, podglądaniem, "taśmami prawdy" i monitoringiem - to wynalazek powszechny na całej kuli ziemskiej i równie stary jak prostytucja.

Jeśli ktoś myśli, że D Z I S I A J jesteśmy od tego wolni, to pogratulować krótkowzroczności
avatar
Bezpieczniackie metody
Weszły nam w krwi obieg;
Tym (??!) się szczyci stary, młody,
Wraz z innymi pcha w zawody,
Łamiąc duszy kark - i nogi obie.
© 2010-2016 by Creative Media