Go to commentsCo tracimy
Text 9 of 21 from volume: Na Boga
Author
Genrepoetry
Formepigram / limerick
Date added2017-08-31
Linguistic correctness
Text quality
Views1936

Co tracimy


Co tracimy,

gdy w Niego nie wierzymy...

Perspektywe duchowa,

wieczna, ponadczasowa,

w bezsensie swiata gubimy

  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
"Mądrej głowie dość dwie słowie...". Ale głupi i tak nie zauważy, że w tej głowie ma siedem dziur :-D

Serdecznie :)))
avatar
Wszystko jest zgubne al.f kiedy brak jest głowy na karku.
avatar
Żeby tylko siedem...

Dlaczego bezsens? Życie to uczta. Wierzący może sobie wyobrazić, że to wykwintny obiad, na który Bóg zaprosił swoje dzieci. Bierzcie i jedzcie wszyscy, albowiem to są potrawy, które dla was przygotowałem i to wszystko stworzyłem! Jest nawet kanoniczny list apostolski św. Pawła, który do tego nawiązuje. Mówi o tym, że silny może żryć wszystko, słaby zaś niech jarzynę jada. Nie podoba mi się w nim tylko to, że św. Paweł każe przekonania co do potraw zostawić dla siebie. To jest dla mnie bezsensowne.
avatar
ŚW PAWEŁ MA RACJE LEGION.Jesteś tym co jesz.Kuchnia mać-jak mawiał mój dziadek.I tyle.Jarzyny są potrzebne do miesa,samego jesc nie można,jak jesteś sam,to powinieneś jeść same jarzyny,tak się możesz czuć,albo zmaist żmii smażone miesko plus jarzyny i owoce.No i deser.
Konfitowane gruszki,rosól na wodzie mineralnej i do tego młode ziemniaczki z koperkiem plus kotlet w panierce -pycha co?
avatar
Dziękuję wszystkim szanownym Państwu z komentarze i dyskusję.Przepraszam za brak niektórych znaków, ale nie radzie sobie z automatycznymi przekłamaniami, jakich dokonuje komputer, nie reagujący na moje niektóre wpisy. Zostawiam wtedy, godząc się z błędami.
avatar
Miniatura filozoficzna z perspektywy Z GÓRY, która

widzi to, czego my na dole NIE MOŻEMY widzieć.

Jak to rozumieć?

Może tak?

Kiedy siedzisz gdzieś w jakimś grajdole, nie wiesz, jakie dania serwują w tym samym czasie /rzeczywistym/ tys. km dalej w paryskim Hiltonie?
avatar
Nie wiemy - bo wiedza taka jest nam śmiertelnym niedostępna - CO tracimy (patrz tytuł)
© 2010-2016 by Creative Media