Go to commentspolityka dusz
Text 16 of 33 from volume: an/helus
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2011-09-05
Linguistic correctness
Text quality
Views3156

analityczna nieprawda

malarze ówczesnych portretów

zamalowują źrenice



nie ma jutra

wczoraj w ogóle nie było

skąd więc ta szrama

która krępuje zakres moich ust?



wyostrzone słowa

lśniące epoką

przecinają złudzenia

dzielą nie ograniczają


niedociśnięty węzeł ludzkości



2011-06-06


  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Mam opory w stawianiu piątek na tym portalu, więc to powinno świadczyć samo o sobie. Ale w sumie to z chęcią jeszcze skomentuje :)
Sam początek już daje porządnego kopa i zachęca do czytania dalej.
"nie ma jutra" od razu skojarzyły mi się z "Rokiem 1984" Orwella, sama nie wiem czemu. Ale tak bardzo pasuje mi tutaj antyutopijna postawa, że nie mogę się pozbyć tego wrażenia.
Dużo cięć w tym wierszu: szramy, przecięcia, ostre słowa - nadaje to wrażenie krzywdy przy każdym możliwym geście, lub słowie.
Końcówka tylko dodaje smaku. Piękny wiersz :)
avatar
dziękuje... :)
avatar
anhelus,
staram się rozumieć Twoje wiersze, ale nic z tego :( Mimo wszystko, czuję ich energię. Dla mnie absolutnie negatywna. Może moja interpretacja jest fałszywa, ale nic na to nie poradzę.

Wracam więc do galaktycznych odległości, między naszą wrażliwością i sposobem pojmowania świata.
Kocham wszystko pozytywne i takim jestem na co dzień. Jeśli brakuje mi umysłowych igraszek, preferuję sudoku lub podobne zabawy.

Dlaczego czytam Twoje wiersze? Hm...chyba dlatego, że czytasz moje (od czasu do czasu).

Megajra znalazła się na Twojej orbicie. Wszechświat jest niezmierzony, toteż każdy może liczyć na jakiś księżyc :)

Serdeczności
avatar
Niezwykle piękny wiersz, który w bardzo krótkiej treści w poetycki sposób, a więc sposób niezwykle skondensowany, daje obraz naszej współczesności i pobudza do refleksji nad jej istotą.
avatar
każdy pisze po swojemy czyli tak, jak widzi, jak odbiera świat, otoczenie, życie - to nie wszystkim musi się podobać, bo nie jest to przeznaczenie tego typu utworów - one maja służyć wyrażaniu siebie - swoich indywidualnych przeżyć i odczuć... też nie przepadam za poezją współczesną na wskroś - wiele utworów z pozoru brzmi jak bezsensowny bełkot - jednak gdy przyjrzeć się temu bliżej, jeszcze bliżej i całkiem blisko - odkrywa się czasem takie światy, że człowiek mówi sobie: przecież to oczywiste - dlaczego tego wcześniej nie zauważyłem? :):):)
© 2010-2016 by Creative Media