Go to commentsPrzekręty na wacie
Text 12 of 18 from volume: Czarne Perły
Author
Genrehumor / grotesque
Formprose
Date added2017-10-14
Linguistic correctness
Text quality
Views1848

- Co takie kudły potargane masz, Marian? Tornado ci po chałupie przeszło?

- Ziobrojaki mnie ugryźli w odbyt, Józef.

- Widzisz, Maryja nie pomogła, dobrali ci się do dupy, ale na czym cię złapali?

- Na wacie, Józef.

- Jak na wacie?

- Podsłuchali przez telefon jak moja kobita mówiła o przekrętach na wacie.

- A co ona przekręca?

- Gada, że na wacie wychodzi taniej, niż na podpaskach.

- No i co?

- Remanent mnie w chałupie zrobili, tynki skuli. Na koniec powiedzieli, że pomyłka i pojechali.

- To przez telefon?

- No, a przez co, Józef?

- A powiedzieli czego szukają?

- No, powiedzieli na koniec, że pomyłka.

  Contents of volume
Comments (8)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Zwyczajowo postaram się ocenić merytorycznie, a nie ideologicznie tę humoreskę. Jest po prostu świetna, gdyż trafnie wychwyciłeś i z przednim humorem opisałeś istniejące zjawisko. Barwny, bogaty i poprawny język. Co prawda przed "jak moja" zabrakło przecinka, ale wobec innych walorów ten zarzut ginie.
avatar
Nie będę się zniżał do dennego poziomu i odpowiadał nie będę.
avatar
Hehe, no dobre, Legionie, jak zwykle. Widzę, że ziobrojaki się przyjęły.
avatar
Adk, ziobrojaki się przyjęły, a głupojaki próbują się panoszyć.
avatar
Żadnej literówki nie popełniłem, a z przyzwoitości pominąłem jedno słowo, ale twoja zaciekłość i nienawiść hamuje ci działanie kory mózgowej i już funkcjonujesz na zasadzie odruchów bezwarunkowych, a ja jestem tym przysłowiowym dzwonkiem Pawłowa. Żałosne to i godne jedynie politowania.
avatar
Toto już nawet współczucia nie jest warte.
avatar
hi hi... dobreeee, Legionie :D

Tak przy okazji,
do śmiesznej,
"komentowej" sytuacji :D

dno, słabe,
słabe, dno,
sam wiele potrafi,
że... ho, ho ho

nie wiadomo,
czy Maciek, czy Jacek,
ale siebie nazywa...
UWAGA!
MISIACZEK :D :D :D

.
avatar
To chociaż tyle dobrego, że po tem swojem przeszukaniu "kultularnie" wzieni i, cholerniki, przeprosiły.

Bo drugie, jak ci nie wleco, jaki ci kipisz w ty twojej chałupie nie zrobio, tak nawet potem po sobie nie posprzontajo
© 2010-2016 by Creative Media