Go to commentsO wilku morskim
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2017-10-19
Linguistic correctness
Text quality
Views2803

O wilku morskim


Stary wilk morski wrócił z Sumatry,

zarejestrować dziś do geriatry

swojego wnuka Leszka,

który w Warszawie mieszka,

a potem pójdzie z nim do pediatry.

  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Janko... jak dożyje, co wcale nie jest takie pewne.
avatar
Ach, te zapisy, te kolejki! Moja znajoma musi czekać na operację biodra jakieś siedem lat. Zamierzają z mężem wziąć kredyt na prywatne leczenie, bo jak tak dalej pójdzie, to kobieta za parę miesięcy przestanie w ogóle chodzić.
System udowadnia nam, że i tak to na koniec stajemy się niedołężni jak dzieci. Tylko że można byłoby ten koniec przesunąć, byle były na to środki.
Bardzo aktualny limeryk, choć zauważyłam, że nie każdy rozumie.
avatar
Limeryk świetny!

ale rzeczywistość, niestety smutna.

Oddziały geriatryczne nie zostały wpisane na "listę szpitali". W praktyce znaczy to, że seniorzy, czyli ta najsłabsza grupa ludzi, będzie musiała płacić za leczenie na oddziałach geriatrycznych. Jeśli dołożymy do tego dane GUS, że w tym roku umarło ponad 14000 ludzi, to Twój limeryk może okazać się proroczy.

.
avatar
err. umarło 14000 ludzi więcej niż w ubiegłym roku.
avatar
Gdyby nie amfetamina, to lekarze by nie dali rady. Wyobraźcie państwo sobie aresztowanie w trakcie operacji na otwartym sercu, a potem komentarz ministra: ci lekarze już nikogo nie zamordują!

To co, będziemy sprowadzać lekarzy z Mongolii? A może z Mozambiku? Jakiego lekarza Polacy by woleli: ze skośnymi oczami, czy o czarnej jak diabła skórze?
avatar
Niestety prawdziwe.
avatar
Stary wilk morski z Sumatry niejednego swojego z Warszawy (??) prawnuka mógłby - i to w 2 przysiady - zakasować.

Nie bez przyczyny od nich wszystkich zwiał aż na antypody
© 2010-2016 by Creative Media