Go to commentsRażenie na ludziach (Józef z Marianem)
Text 43 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrehumor / grotesque
Formprose
Date added2017-11-21
Linguistic correctness
Text quality
Views1979


- Józef, co oni pierdolą z tym prądem? Co parę godzin przygasa jakby fazę zabrali?


- To nie wiesz, że na posterunkach ładują tasery?


- A co to, tyn taser?


- Pistolet na prąd do przesłuchiwania po łapance.


- Popatrz ty,  jaka nowoczesność! To już nie każą wkładać jajec do szuflady, paznokciów nie ściągają?


- Chyba, że jak prąd nie pomoże, to wtenczas wracają do starych metod.


- No, tak. Naród zbaraniał całkiem, ludzie latają z ozorami po całym kraju, autobusami ich zwożą żeby maszerowali. Idzie taka wataha w dzień powszedni, ulice blokuje, a rządowe limuzyny nie mogą przejechać. Nie nadążają ich przesłuchać wszystkich, to wymyślili takie narzędzie pierwszego kontaktu, co, Józef?


- No, Marian. A pamiętasz, Zdzisiek miał taki na krowy i dwa lata dostał za rażenie ich prądem?


- Gadali, że to zboczenie i mieli jego leczyć, ale nie wiem co z tego wyszło, bo sprzedał morgi i się wyprowadził ze wsi.


- Mógł na policjanta iść, to by miał rażenie na ludziach.


  Contents of volume
Comments (8)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Legionie, nieustannie podziwiam Twoje pomysły.
Ale też nieustannie wskazuję potknięcia interpunkcyjne. Brakuje przecinków przed: jakby, żeby, co z tego; zbędne przecinki przed: tyn, że (chyba, że).
avatar
Ten od krów teraz pewnie w jakimś ministerstwie siedzi i te zagrody dla bydła w Wawce, to jego pomysł :P
avatar
Dobre, a jakie na czasie. Pozdrawiam.
avatar
Świetne skojarzenia, bardzo dobry tekst.
avatar
Dziękuję. Była kiedyś taka sprawa rolnika, który sobie zrobił podobne urządzonko i stosował na krowy zamiast kija. Nie pamiętam już okoliczności, ani też nie znalazłem na potwierdzenie linku do tej historii, w każdym razie zapamiętałem, że dostał 2 lata w zawieszeniu. Natomiast czegoś takiego używa się od dawna w oborach podczas udoju, kiedy krowa nie chce się podnieść.
avatar
No, no! :))) Faktycznie, Legionie, masz "pomysła na dialogi" :)
avatar
Naprawdę świetne! :)
avatar
Dobrze ludzie wiedzą, co jest za ich miedzą, ino cicho siedzą.
© 2010-2016 by Creative Media