Go to commentsKsięga Rodzaju 1,14-19
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2017-11-23
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1670

`Potem rzekł Bóg:` Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji zamieszczony w formie energetycznej` Niech powstaną światła` Czyli nośniki rodzajów informacji zamieszczone w formie energetycznej o różnych częstotliwościach wibracji `na sklepieniu niebios` Czyli powierzchnia kryjąca przestrzeń, `aby oddzielały dzień` Czyli informacja dla całości i o całości - wszechinformacja `od nocy` Czyli wirowa forma energii bez zamieszczonej informacji `i były znakami` Czyli liczby `dla oznaczania pór` Czyli wieczór, noc, poranek, dzień, `dni`-od wieczora do wieczora-dzień pierwszy, `i lat` Czyli cykliczność pór, dni i świateł - nośników informacji oddzielających dzień-informacja dla całości i o całości- wszechinformacja od nocy- wirowa forma energii bez zamieszczonej informacji. `Niech będą światłami` Czyli nośnikami rodzajów informacji `nad sklepieniem niebios, aby świecić` Czyli były nośnikami rodzajów informacji `nad ziemią !` Czyli rodzaj zamieszczonej informacji. `I tak się stało jak powiedział Bóg. I uczynił` Czyli słowem `Bóg dwa wielkie światła: większe światło` Czyli nośnik rodzaju informacji, `aby rządziło dniem` Czyli było nośnikiem rodzaju informacji dla dnia `i mniejsze światło` Czyli nośnik rodzaju informacji `aby rządziło nocą Czyli było nośnikiem rodzaju informacji dla nocy - wirowa forma energii bez zamieszczonej informacji `oraz gwiazdy` Czyli nośnik rodzaju informacji. `I umieścił je Bóg na sklepieniu niebios aby świeciły` Czyli były nośnikami rodzaju informacji `nad ziemią` Czyli rodzaj zamieszczonej informacji.` I rządziły` Czyli były nośnikami rodzajów informacji dla `dniem i nocą` oraz aby oddzielały światłość` Czyli informacja dla całości i o całości - wszechinformacja `od ciemności` Czyli wirowa forma energii bez zamieszczonej informacji. `I widział Bóg , że to było dobre` Czyli jedna forma energii o stałej częstotliwości wibracji - nośnik informacji dla całości i o całości - wszechinformacja dla jednej formy energii o wielu częstotliwościach wibracji - nośników rodzajów informacji w czasoprzestrzeni. Zamieszczone w jednej formie energii o stałej częstotliwości wibracji - nośnika informacji dla całości i o całości- wszechinformacja, w której bez zakłóceń odbywają się wzajemne oddziaływania informacyjne nośników rodzajów informacji o wielu częstotliwościach wibracji z wszechinformacją. Zamieszczone w jednej formie energii o stałej częstotliwości wibracji - nośnika informacji dla całości i o całości, w której bez zakłóceń odbywają się wzajemne oddziaływania informacyjne,nośników rodzajów informacji o wielu częstotliwości wibracji w czasoprzestrzeni z wszechinformacją. `I nastał wieczór, i nastał poranek dzień - czwarty` Czyli i nastał wieczór i nastała noc, i nastał poranek - dzień czwarty. ( Rdz.1, 14-19)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media