Go to commentsKsięga Rodzaju 1,24-25
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2017-11-24
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1562

`Potem rzekł Bóg:`Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik rodzaju informacji, zamieszczony w formie energetycznej.` Niech wyda ziemia` Czyli rodzaj zamieszczonej informacji,` istotę żywą` Czyli forma ruchu według rodzaju zamieszczonej informacji jej:` bydło, płazy, dzikie zwierzęta`Czyli według rodzaju zamieszczonej informacji ich.` I tak się stało jak powiedział Bóg.` Czyli i uczynił Bóg słowem dzikie zwierzęta według rodzaju zamieszczonej informacji ich i bydło według rodzaju zamieszczonej informacji jego i wszelkie płazy ziemne według rodzaju zamieszczonej informacji ich,` i widział Bóg, że to było dobre` Czyli jedna forma energii o stałej częstotliwości wibracji - nośnik informacji dla całości i o całości - wszechinformacja dla jednej formy energii o wielu częstotliwościach wibracji - nośników rodzajów informacji z formą ruchu. Zamieszczone w jednej formie energii o ostałej częstotliwości wibracji - nośnika informacji dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji - wszechinformacja, w której bez zakłóceń odbywają się wzajemne oddziaływania informacyjne - nośników rodzajów informacji z formą ruchu o wielu częstotliwościach wibracji ze wszechinformacją o stałej częstotliwości wibracji - nośnika informacji dla całości i o całości ( Rdz.1,24-25)

  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
W ciągłym poszukiwaniu, ten tekst mi nie pomaga..
avatar
@mikesz111. Czyli byłeś agnostykiem, a teraz nie chcesz być świadomym.
© 2010-2016 by Creative Media