Go to commentsO nadziejach Franka
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2017-11-30
Linguistic correctness
Text quality
Views2812

O nadziejach Franka*


Pryszczaty Franek z wioski Tumanek

kupił na targu oleju dzbanek,

gdyż wpadł na pomysł nowy,

aby do pustej głowy

dolewać olej w każdy poranek.


*Jeden z przewrażliwionych użytkowników zarzucił mi na forum, że wymyśliłem pryszczatego Franka oraz wioskę Tumanek po to , by jego obrażać. Na forum poinformowałem, że nie jest to prawdą, bowiem w moich limerykach pryszczaty Franek pierwszy raz pojawił się już 17.01.2016 roku, nastepnie zaś 1 i 11.02.2016 roku. A wioska Tumanek znajduje się na Mazowszu koło Wyszkowa, czyli w poblizu mojego miejsca urodzenia. Łącznie do tej pory opublikowałem około setki limeryków o pryszczatym Franku, któremu czasami towarzyszy pyzata Genia. Wspomniany użytkownik na Publixo pojawił się dopiero w marcu bieżącego roku, kiedy limeryków o pryszczatym Franku było na pewno ponad osiemdziesiąt.. Za tę prostującą informacje zostaIem zbanowany na cztery dni. Nie wykluczam, że jej powtórzenie poskutkuje całkowitym zbanowaniem.


  Contents of volume
Comments (9)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Świetny limeryk, ale Ciebie, Janko, może już objęła jakaś ustawa, tylko jeszcze o tym nie wiesz?
avatar
Legionie, tego nie wykluczam, bowiem dobra zmiana pracuje do świtu, a ja po północy lubię sobie pospać z cztery lub pięć godzin.
Dzięki.
avatar
Widocznie, Janko, ma zastosowanie powiedzenie o stole i nożycach. Ty piszesz o Franku z wioski Tumanek, a ktoś siebie odnajduje...
Limeryk zaś świetny.
avatar
Słyszałam, że rano łyżka oleju pomaga na trawienie. Podpowiadam Franiowi, że się pomylił.
avatar
Łyżka oleju rycynowego. Wówczas trawienie jest błyskawiczne.
avatar
Twoje "Franki" są jak stół, różnica jest tylko w nożycach, które się odzywają - te są tępe.

Nie wiem dlaczego zostałeś "urlopowany" na 4 dni. W mojej ocenie to było niesprawiedliwe. A już na pewno ten limeryk nie kwalifikował się i nie kwalifikuje do skasowania.
avatar
Co to jest z tym Frankiem, że ludzie tak chętnie się z nim utożsamiają? Zanim jeszcze Arsene się tu pojawił, było już paru, co się poczuwało do niego. Chyba stworzyłeś kultową postać, Janko. A zablokowaniem Ciebie jestem oburzony!
avatar
janko tylko winni się tlumacza
avatar
Janko, mam nadzieję, ze dzbanek z zawartością dobrze zrobią Frankowi. Tylko trzeba, aby stosował systematycznie. Fajny tytuł. Świetny wiersz.
© 2010-2016 by Creative Media