Go to commentsKsięga Rodzaju 3,22-24
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2017-12-01
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1511

`I rzekł Pan Bóg: Oto człowiek stał się taki jak my: zna dobro i zło` Czyli i rzekł Wszechmogący Bóg: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, że człowiek stał się świadomy, jak doskonałe stworzenia Wszechmogącego Boga. Zna dobro, czyli owoc z nasieniem dla was (Rdz.1,29) i zło, czyli owoc banana bez nasienia, nie dla was dla zwierząt (Rdz.1,30)` Byleby tylko nie wyciągnął teraz ręki swej` Czyli teraz będzie chciał wyciągnąć rękę swoją, jak zerwał owoc banana bez nasienia, nie dla was dla zwierząt (Rdz.1,30)` i nie zerwał owocu także z drzewa życia.` Czyli owoc - produkt rodzaju informacji także z drzewa życia, czyli drzewo życia - rodzaj informacji z owocem, czyli produktem rodzaju informacji z nasieniem życia, czyli informacja o całości rodzaju informacji dla was ( Rdz.1, 29), czyli drzewo życia. Nie zjadł, a potem żył na wieki ! czyli chciałby zjeść `a potem żyć na wieki.Odprawił go więc Pan Bóg z ogrodu Eden, czyli `odprawił człowieka` - źródło zakłóceń Wszechmogący Bóg `z ogrodu Eden` Czyli z systemu duchowo - informacyjnej całości, `aby uprawiał ziemię` Czyli rodzaj informacji w wirowej formie energii, `z której został wzięty` Czyli z wirowej formy energii. `I tak wygnał człowieka` źródło zakłóceń, `a na wschód,` Czyli miejsca przebywania Wszechmogącego Boga `od ogrodu Eden` Czyli systemu duchowo - informacyjne całości.` umieścił cheruby` Czyli doskonałe stworzenia Wszechmogącego Boga` i płomienisty miecz wirujący,` nośnik rodzaju informacji. `aby strzegły drogi do drzewa życia` Czyli strzegły drogi dojścia do miejsca drzewa życia, czyli drzewo - rodzaj informacji w formie energetycznej z owocem, czyli produktem rodzaju informacji w formie energetycznej. I z nasieniem życia dla was (Rdz.1,29) Czyli informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej, we wzajemnych oddziaływaniach informacyjnych ze wszechinformacją, czyli informacja dla całości i o całości ( Rdz3,22-24)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media