Go to commentsKsięga Rodzaju 6,12-14
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2017-12-08
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1475

`I spojrzał Bóg na ziemię, a oto była skażona, ` Czyli zobaczył Bóg ziemię w falowych zakłóceniach `gdyż wszelkie ciało skaziło drogę swoją na ziemi ` Czyli gdyż wszelkie rodzaje informacji w formie energetycznej z formą ruchu, były w falowych zakłóceniach. ` Rzekł tedy Bóg do Noego: ` Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Boga do Noego. ` Położę kres wszelkiemu ciału,` Czyli położę kres wszelkim rodzajom informacji w formie energetycznej z formą ruchu,` bo przez nie ziemia pełna jest nieprawości; ` Czyli bo przez nie ziemia - rodzaj informacji w formie energetycznej pełna jest pożądliwości, złości, gniewu, nienawiści i zbrodni z błahego powodu, które potęgują falowe zakłócenia. ` zniszczę je wraz z ziemią` Czyli unicestwię pożądliwość, złość, gniew, nienawiść i zbrodnię z błahego powodu, które potęgują falowe zakłócenia wraz z ziemią - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. `Zbuduj sobie arkę z drzewa żywicznego` Czyli apel do każdego z nas, by zapewnić sobie pewne bezpieczeństwo `Zrób komory w arce, i powlecz ją wewnątrz i z zewnątrz smołą` Czyli zapewnij sobie wewnętrzne bezpieczeństwo świadomością, by nie negować i nie manipulować rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Pisma Świętego Wszechmogącego Boga. I zewnętrzne, by nie czynić falowych zakłóceń, negowaniem i manipulowaniem rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Pisma Świętego Wszechmogącego Boga (Rdz.6,12-14)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media