Go to commentsKsięga Rodzaju 7,1-5
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2017-12-09
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1705

`I rzekł Pan do Noego:` Czyli słowo,dźwięk, wibracja - nośnik informacji Wszechmogącego do Noego. ` Wejdź do arki ty i cały dom twój, ` Czyli wejdź do arki tylko ty i cała rodzina twoja ` bo widziałem, że jesteś sprawiedliwy przede mną w tym pokoleniu ` Czyli bo nie negowałeś i nie manipulowałeś rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Wszechmogącego Boga, w tym pokoleniu tylko ty i Henoch (Rdz.5,24) ` Ze wszystkich zwierząt czystych weź z sobą po siedem samca i samicę, ` Czyli, ze wszystkich rodzajów informacji jego, które mają rozdzielone kopyto i rozczepioną racicę i przeżuwają pokarm (Kpł.11,3) weź z sobą po siedem, jak sześć dni stworzenia i siódmy dzień odpoczynku szabatu - sobota (Rdz.2,2-3) Ukształtowanych funkcjonalnie rodzajów informacji do rozmnażania się i rozradzania się (Rdz.1,22) `a ze zwierząt nieczystych po parze, samca i samicę ` Czyli a z rodzaju informacji ich, które przeżuwają pokarm, lecz nie ma rozdzielonego kopyta. Albo ma rozdzielone kopyto, lecz nie przeżuwa pokarmu (Kpł.11,4-8) po parze ukształtowanych funkcjonalnie rodzajów informacji do rozmnażania się i rozradzanie się ` Także z ptactwa niebieskiego po siedem samca i samicę, ` Czyli z rodzajów informacji jego nad sklepieniem czasoprzestrzeni, których pokarmem są tylko wszystkie rośliny (Rdz.1,30) po siedem, jak sześć dni stworzenia i siódmy dzień odpoczynku szabat - sobota. Ukształtowanych funkcjonalnie rodzajów informacji do rozmnażania się i rozradzania się ` aby zachować przy życiu ich potomstwo na całej ziemi ` Czyli aby one ocalały przed zagładą oraz ich potomstwo na całej ziemi ` Gdyż po upływie siedmiu dni spuszczę na ziemię deszcz,` Czyli gdyż po upływie sześciu dni stworzenia i siódmym dniu odpoczynku szabatu- sobota sprowadzę na ziemię deszcz - rodzaj informacji w formie energetycznej nad sklepieniem, `który będzie padał przez 40 dni i 40 nocy.` Czyli przez miesiąc syderyczny i 13 dni miesiąca synodycznego `i zgładzę z powierzchni ziemi wszystkie istoty, które uczyniłem.` Czyli unicestwię z powierzchni rodzaju informacji w formie energetycznej wszystkie rodzaje informacji, które stworzyłem twórcza myślą - formę energetyczną, i słowem- nośnik rodzaju informacji. ` I uczynił Noe wszystko tak, jak mu rozkazał Pan`. Czyli uczyńmy wszyscy tak, jak nam rozkazał Wszechmogący. By nie negować i nie manipulować rzeczywistymi faktami, i rzeczywistymi słowami Pisma Świętego Wszechmogącego Boga ( Rdz.7, 1-5)

  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
W Piśmie Świętym znajdujemy porywającą relację o potopie w czasach Noego. Ta ogólnoziemska powódź trwała ponad rok. Przygotowując się do niej, Noe z żoną oraz trzema synami i ich żonami poświęcili jakieś 55-60lat na budowę arki: wielkiej konstrukcji o objętości około 40 000 metrów sześciennych. Jak wiemy, dzięki temu przetrwali ogólnoświatowy kataklizm.
avatar
ptaki ocalały,ostateczie mogą fruwac,chyba,że wszystko zostanie podwodnym swiatem,zabraknie drzew.
© 2010-2016 by Creative Media