Go to commentsKsięga Rodzaju 12,10-13
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2017-12-22
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1428

`Kiedy zaś nastał głód w tym kraju,` Czyli wtedy gdy nastał brak żywności w kraju Negeb, który jest na południu ziemi kanaanejskiej w ciepłym i suchym klimacie pustynnym. Egzystencja w tym kraju zależy od częstotliwości i intensywności opadów deszczu - rodzaj informacji z nad sklepienia czasoprzestrzeni. Bo rzeki i zbiorniki wodne są tylko wtedy, gdy są opady deszczu. Wtedy nie było opadów, gdy Abram był w Negebie. I wtedy nastał brak żywności w kraju Negeb `Abram udał się do Egiptu, aby się tam zatrzymać jako przybysz,` Czyli wtedy Abram udał się do Egiptu, ziemi potomków Chama (Rdz.2,11;10,7), aby się tam zatrzymać jako przybysz.. Na czas braku żywności w kraju Negeb `gdyż w kraju był wielki głód` Czyli gdyż przy braku częstotliwości i intensywności opadów deszczu, to warunkowo i czasowo kraj Negeb staje się wielką pustynią. Czyli wielkim brakiem żywności `A gdy się już zbliżał do Egiptu, rzekł do swojej żony Saraj:` Czyli słowo, dźwięk - nośnik informacji do żony Saraj `Wiem, że jesteś piękną kobietą` Czyli jestem świadomym, że jesteś niezwykle harmonijnie ukształtowanym funkcjonalnie rodzajem informacji z formą ruchu w formie energetycznej `Gdy więc zobaczą cię Egipcjanie, powiedzą; To jest jego żona, i zabiją mnie, a ciebie zostawią przy życiu` Czyli gdy więc Egipcjanie zobaczą, że Saraj jest o niezwykle harmonijnym całokształcie, to wtedy według zwyczajów Egipcjan żonę zabiorą, a męża pozbawią życia. Bo niezwykle harmonijny całokształt żony, będzie przyczyną śmierci jej męża. `Mów więc, że jesteś moją siostrą,`. Czyli mówiła więc prawdę, bo była córką Teracha ojca Abrama, ale nie córką matki Abrama ( Rdz. 20, 12) ` aby mi się dobrze wiodło że względu na ciebie ` Czyli bo będziesz moją siostrą ` i abym dzięki tobie pozostał przy życiu` Czyli i abym dzięki tobie, że jesteś moja siostrą, a nie żoną pozostał przy życiu . Czyli gdy Abram znalazł się w okolicznościach zagrażających życiu. Zapomniał i nie pamiętał, że po wyjściu z Haranu. Wszechmogący uczyni z Abrama naród wielki - Izrael, o wypełnianiu w Abramie woli Wszechmogącego, i danie ziemi kanaanejskiej potomkom Abrama ( Rdz.12, 1-7). I że nie dzięki niezwykle harmonijnemu całokształtowi Saraj, i zmianie pokrewieństwa rodzinnego z męża na brata. Pozostał przy życiu tylko Wszechmogącemu, który swoją wolę wypełniał w Abramie . Czyli analogicznie do każdego z nas, by nie swoim sposobem.Korzystnie wyjść z Abramowych okoliczności ponad czasowych : głód, zwyczaje panujące,i strach przed utratą życia.Tylko nie zapomnieć, ale pamiętać o rzeczywistych faktach i rzeczywistych słowach Pisma Świętego Wszechmogącego Boga (Rdz.12, 10-13)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media