Go to commentsKsięga Rodzaju 16,12-16
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-01-03
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1326

`Będzie to człowiek dziki,` Czyli będzie to ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji w formie energetycznej z jedną formą ruchu we wszechinformacji. Nieświadomym, że wykonywanie swojej woli jest źródłem: konfliktów, cierpień i śmierci `ręka jego będzie przeciwko wszystkim,` Czyli jeden nieświadomy ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji będzie wykonywał swoją wolę we wszystkim nieświadomym ukształtowanym funkcjonalnie rodzaju informacji `a ręka wszystkich będzie przeciw niemu` Czyli a wszystek nieświadomy ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji będzie wykonywał swoją wolę w jednym nieświadomym ukształtowanym funkcjonalnie rodzaju informacji `i będzie nastawał na wszystkich pobratymców swoich` Czyli i jeden nieświadomy ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji będzie nieustannie swoją wole wykonywał w nieświadomych potomkach synów Noego, braci bliźniaków (Rdz.5,32) A Wszechmogący Bóg widzi i słyszy wykonywanie każdego woli i tego, który urodzi się `I nazwała Pana, który mówił do niej: `Czyli i nazwała Wszechmogącego, który mówił do niej przez swego posłańca: `Tyś Bóg, który mnie widzi`, Czyli tyś Bogiem Wszechmogącym, który widzi i słyszy wykonywanie mojej woli `bo mówiła: Wszak oglądałam tutaj tego, który mnie widzi ! `Czyli bo była świadoma,że widziała i słyszała przy źródle świadomości śmierci i życia tego posłańca Wszechmogącego Boga, który widzi i słyszy wykonywanie jej woli i wykonywanie woli tego, który urodzi się.` Dlatego nazwano tę studnię Studnią Żyjącego, który mnie widzi ! ` Czyli dlatego źródłem świadomości śmierci i życia jest teraz Studnia Żyjącego w głębokiej świadomości,że Wszechmogący Bóg widzi i słyszy wykonywanie naszej woli i wykonywanie woli tego, który urodzi się ` Jest między Kadesz a Bered` Czyli między Kadesz, w którym są tryskające źródła wód. Analogicznie do tryskającego źródła świadomości śmierci, że wykonywanie naszej woli jest źródłem: konfliktów, cierpień i śmierci. A wypełnianie woli Wszechmogącego Boga w nie negowaniu i w nie manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga jest tryskającym źródłem świadomości życia w nowym systemie duchowo - informacyjnej całości. A Bered, w którym jest studnia nazwana Studnią Żyjącego w głębokiej świadomości, że Wszechmogący widzi i słyszy wykonywanie naszej woli i wykonywanie swojej woli tego, który urodzi się `Potem Hagar urodziła Abramowi syna` Czyli potem u niewolnicy Hagar, proces rozradzania się został ukończony. Urodzeniem syna - mężczyzny, potomka Abrama danego od Wszechmogącego Boga z woli Saraj, wykonanej w swojej niewolnicy Hagar przez jej męża Abrama `Abram nadał synowi swemu, którego urodziła Hagar imię Ismael` Czyli według wskazań Wszechmogącego i według jego woli, którą Wszechmogący widzi i słyszy tego, który urodzi się `A Abram miał osiemdziesiąt sześć lat, gdy Hagar urodziła mu Ismaela` Czyli potomka danego od Wszechmogącego Boga z woli Saraj, wykonanej przez jej męża Abrama (Rdz.16,12-16)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media