Go to commentsRasistowski gwałcicielu biały
Text 3 of 10 from volume: Wolne żarty
Author
Genrehumor / grotesque
Formblank verse
Date added2018-01-16
Linguistic correctness
Text quality
Views1812

Przeczytałem jakiś czas temu statystyki z USA że czarni zgwałcili ileś tam -dziesiąt tysięcy białych kobiet, zaś czarnych kobiet zgwałconych przez białych była jedna lub dwie – co mnie zastanowiło i oczywiście oburzyło jako przykładnego Europejczyka .






Gwałcicielu biały

Rasisto nazisto

Miej względy

Na równość

Szczególnie wobec

Czarnej kobiety


Na trendy   na świecie

A szczególnie w Europie

Traktuj zgodnie z dyrektywą

Choć może będzie ci trudno

Wszystkie kobiety

Niezależnie od skóry

Równo


  Contents of volume
Comments (7)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
No cóż, drogi kolego z portalu, trendy są takie, jakie są i poezja nasza, czy inna,może być tylko, o wyrazem zachwytu, czy żalu, ale w czym możemy pomòc?
avatar
Nasze rodzime polskie statystyki - znane nie tyle z oficjalnych publikacji biur sondażowych (a te przecież też coś mówią??), ile wyniesione z tzw. "podwórka", gdzie wszystkie wróbelki o tym od zawsze ćwierkają - te statystyki głoszą, że samych Polek (w tym żon!) całorocznie gwałconych przez tych białych rasistów... jest?? no, ile?? jakie są to liczby NIEOKRĄGŁE?? a tymczasem nikogo to ani interesi, ani przejma; nikt o tym wiersza nie napisze; krajowa policja, straż miejska oraz wszelkie inne specsłużby śpią snem sprawiedliwych i mają to w olewce. Czarni gwałcą, żółci gwałcą, czerwoni gwałcą - a biali?? W życiu!
avatar
W punkt trafiony - i zatopiony - temat pod dywan zamieciony. Szydełkiem wysnuty ze szczelin spod zatęchłej krajowej podłogi
avatar
A tu Emilio się nie zgodzę.
Bo oto jakieś 3-4 lata temu na fali walki o prawa kobiet w tym i przerażających gwałtów popełnianych przez przerażających białych katolików ktoś dobrał się do statystyk i się okazało!- że w Polsce jest to dwu- trzykrotnie zjawisko mniejsze niż na zachodzie a różnice płac są też niższe niż na zachodzie. Nadto kobiety polskie są otaczane większym szacunkiem itp.
Oczywiście to tylko statystyki.
Ale widziałem na you tube że tylko Polak pomógł kobiecie,- niby napadniętej.
Nadto jesteśmy dumni że nasze kobitki są takie piękne - no i niech ktoś poważy się na ulicy uderzyć jakąś kobietę - choćby najbrzydszą , najpodlejszą - to marny jego los:-)
Zatopiony :)
avatar
Info dla Czytelnika:

wszystkie statystyki w USA - gdzie žyje dzisiaj 328 milionów ludzi - muszą MUSZĄ być proporcjonalnie wyższe niż u nas, w kraju nad Wisłą z liczbą mieszkańców plus minus dziesięć razy mniejszą.

Jeszcze raz powtórzę:

nie dyskutuję z Autorem, który jest impregnowany na wiedzę inną niż jego własna. Piszę o tym w suplemencie do tekstu z myślą wyłącznie o tych, którzy tę twórczość łykają - i w milczeniu idą dalej.

Poeta ma dar celnego słowa. Szkoda, że to najczęściej, niestety, kula Panu Bogu w okno
avatar
Temat jest NA TOPIE i w punkt trafiony - przekaz zaś łamie jemu stos pacierzowy: jest wyraźnie tendencyjny i obliczony na mięśniową reakcję reakcji.

Statystyki zgwałceń polskich kobiet doskonale zna Kościół (patrz codzienna Polek spowiedź przy konfesjonale). Co w tej sprawie od wielu stuleci zrobiono??

Kto sieje wiatr - zbiera tornado
avatar
Oj Emilio - manipulujesz a nie odnosisz do ciekawego zjawiska - które to bardzo wiele mówi. :-)
© 2010-2016 by Creative Media