Go to commentsŻywot cnotki
Text 40 of 52 from volume: Limeryki
Author
Genrehumor / grotesque
Formepigram / limerick
Date added2018-01-22
Linguistic correctness
Text quality
Views1817

*zainspirowany dzisiejszym limerykiem Tadeusza...


Rozmodlona cnotka  z małego Braniewa

chowała przez lata pod suknią trofea.

Gdy wreszcie chciała je odkrywać,

nie było chętnych, by zdobywać.

Skończyła karierę, zanim ją zaczęła.




  Contents of volume
Comments (12)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
To jest tak boleśnie oczywiste... Nieużytek uczyniła na lata. Szczęście w nieszczęściu jest coś takiego jak gerontofilia w Internecie. Dlatego dziś można zaczynać karierę nawet rok przed śmiercią. W Internecie można się odnaleźć, o tak! Kwestia tylko, czy cnotka potrafi się równie dobrze posługiwać głową i klawiaturą, co różańcem.
Jedyną rzeczywistą przeszkodą są ludzkie ozory, jeśliby ktoś się przejmował. Myślę, że w pewnym wieku, to człowiek się już niczym nie powinien przejmować. Rodzina tylko się przejmuje wtedy, heh i parafianie.
avatar
No cóż. Nie powiem, żeby los, jaki ją spotkał, nie był zasłużony. ;)
avatar
Legionie, internet wszystko zniesie. "Mam 18 lat i jestem szczuplutką blondynką"... może reklamować się osoba w wieku balzakowskim. Może też zadziałać gerontofilia... "każda potwora...". Kwestia tylko, czy potrafi posługiwać się... i co powiedzą koleżanki z kółka. Może też zapragną i dołączą się do łowów? ;)
avatar
Tadeuszu, również pozdrawiam.

Adk, każdy/a sam ściele swój dywan życia. Kto je zmarnował na pienia, próbuje go rozprostować, kiedy często już... podłoże nie pozwala ;)
avatar
Choć innych tropiła,
zdobyta nie była,
gdyż były powody
w stanie jej urody.
avatar
to zazwyczaj jest prawdą-"prawdziwa cnota krytyk się nie boi"lęka się ten,kto jej nie posiada.
avatar
tez byłam arszeniku- w Danii,i jest to piękne miasto,a nawet państwo...
avatar
Straciła na urodzie,
kiedy wolała żyć w cnocie.
Ot i takie życie miała,
jakie sobie "wyśpiewała".
Aż... kiedy otrzeźwiała,
skończył się już jej czas.

Dzięki, Janko.
avatar
Arsene, dzięki.
Chciałbym jednak abyś oceniał, jak już, moje utwory bez odnoszenia do innych autorów. Ok ?

Anettulo, prawdziwa się nie boi, więc nie blokuje ;)
avatar
Ja nikogo nie blokuję,nie wiem o czym piszesz:-)
avatar
ostatnie działania niektórych-to kradzież mojej karty sim,blokowanie znajomych???-i usunięcie konta mailowego-wyobrażasz to sobie?w jakim państwie ja żyję,tak,oskarżam oo to państwo .
avatar
albo jakiegoś oszołoma który ma władzę.
© 2010-2016 by Creative Media