Go to commentsKsięga Rodzaju 24,15-18
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-01-31
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1320

`Zanim zamilkł, pojawiła się z dzbanem na swym ramieniu Rebeka, która urodziła się Betuelowi, synowi Milki, żony Nachora, brata Abrahama` Czyli, a gdy jeszcze trwała mowa słów nieświadomego sługi Abrahama, pojawiła się z dzbanem na swym ramieniu Rebeka o umownie zwanym imieniu, do czerpania i noszenia wody, ze źródła świadomości, która urodziła się Betuelowi, synowi Milki, córce Harana, żony Nachora, brata Harana i Abrahama (Rdz.11,29) `A dziewczyna ta, bardzo piękna, była dziewicą, która z żadnym mężczyzną nie obcowała` Czyli a dziewczyna ta z rodu Sema była o bardzo niezwykłych harmonijnych całokształtach, która z żadnym mężczyzną nie odbyła aktu rozradzania się `Zeszła ona do źródła, napełniła swój dzban i wychodziła` Czyli zeszła ta dziewczyna z rodu Sema do źródła świadomości i napełniła swój dzban wodą ze źródła świadomości, i wychodziła ze źródła świadomości `Wtedy zabiegł jej drogę ów sługa i rzekł: Daj mi, proszę, napić się trochę wody z twojego dzbana` Czyli gdy wychodziła z wodą, ze źródła świadomości, wtedy zabiegł jej drogę, nieświadomy sługa Abrahama i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów nieświadomego sługi Abrahama do dziewczyny z rodu Sema: Daj mi, proszę, napić się trochę wody ze źródła świadomości z twojego dzbana do czerpania i noszenia wody ze źródła świadomości. By nieświadomy sługa Abrahama, był świadomym że Rebeka, dziewczyna z rodu Sema, nie wypełniała woli nieświadomego sługi Abrahama, bo `Zanim zamilkł pojawiła się...Rebeka`(Rdz.24,15) `A ona odpowiedziała: Pij, panie mój ! - i prędko opuściła dzban swój na rękę, i dała mu pić` Czyli a dziewczyna z rodu Sema odpowiedziała mu mową słów: Pij wodę, ze źródła świadomości i dała pić nieświadomemu słudze Abrahama służąc mu, jak panu swemu, i prędko znalazł przychylność, dziewczyny z rodu Sema. By pić wodę, ze źródła świadomości, że dziewczyna z rodu Sema, nie wypełniała woli nieświadomego sługi Abrahama. To Wszechmogący Bóg wypełnił swoją wolę w Rebece, dziewczynie z rodu Sema, bo `Za nim zamilkł pojawiła się...Rebeka (Rdz.24,15-18)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media