Go to commentsCzasy kłamstwa
Text 54 of 189 from volume: Garb
Author
Genrepoetry
Formpoem / poetic tale
Date added2018-02-02
Linguistic correctness
Text quality
Views1858

Co wam jeszcze trzeba

By pokazać

Co można zrobić z człowieka

Wcisnąć mu kiełbasę do ucha

Aż wypowie co chcą

Co każą co ma być i będzie

Polak zabijał

Czy chce czy nie

Ma być winien

I tak będzie


Nie krzywcie się

Hydrze patrząc w oczy

Wszak sami kpiliście

W brzozę wierzyliście

Ida wam mówiła

Żydokomuna przeżyła

Pokłosie historię poprawiło

Duda w Kielcach przepraszał

Świadek opłacony

Jakby zmuszony

W Jedwabnem Kaczyński

Nie przekopał

A reszta zbyt głupia

I daleka by pod próg prawdy

Nawet podeszła


Komuna w Izraelu

Była jak  trzeba

Czy  nie gorsza

Swoje zrobiła

Ulepiła i urobiła

Jak w silosie

Nowe pokłosie

Gescheft holokaust

A reszta zbyt głupia

By pod próg …….


Bo nawet nie zleży

Gdzie i jak leży

Kto w jej czystość wierzy

Komu wierzy ?


  Contents of volume
Comments (10)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Julita Bartoszek napisała (16-cie minut temu) na Facebook:

"Czy jeżeli będziemy o tym rozmawiać, dochodzić prawdy, mamy być karani więzieniem czy karami pieniężnymi? Na lekcjach historii nasze dzieci powinni dowiedzieć się, że żołnierz wyklęci mordowali Polaków, Litwinów czy Słowaków.
"Bury spalił pięć wsi byłego powiatu Bielsk Podlaski (Zanie, Zaleszany, Końcowizna, Szpaki, Wólka Wyganowska) zabijając w okrutny sposób 82 osoby w tym kobiety, dzieci i starców. Wszystkie te osoby spalono w zamkniętych budynkach."

http://gazetabaltycka.pl/…/nieszczesnikow-mordowano-obucham…

To też "czas kłamstwa", prawdziwy Polaku?
avatar
Gazeta bałtycka kiedyś serwowała iż o. Rydzyk jeździ maybahem . Pamiętam też były inne bzdury z tej gazety- to taka odnoga wyborczej.
Można pokazać -tak że wszystko wydaje się proste i łatwe do oceny - a tak nie jest.
Z tego co mi wiadomo ,,Bury dokonał zemsty na mieszkańcach jednej wsi " Inne zdarzenia mogą być propagandową tubą jeszcze z czasów Stalina .
Na tym polegała propaganda.
NO I SWOI BY MORDOWALI SWOICH ? Gdzie sens ?
Wiedzieć trzeba że były specjalne komanda złożone z kryminalistów które to dokonywały mordów tylko po to by zniechęcać do AK.
Ale wiesz jest o rzekomych zbrodniach Polaków na Żydach. Czy takie były ?
Zapewne ale jak było naprawdę kto komu więcej zawinił my im czy oni nam .
Warto zatem przypomnieć że obozy zagłady były nawet po 45 roku i prowadzone były też przez Żydów.
Aparat zbrodni większy niż za Hitlera był też udziałem Żydów - a o tym nie wolno mówić.
Najprościej jednak powołać się na jaieś - nie wiadomo jakie zdarzenia o rzekomych aktach przemocy przez kogo też nie wiadomo i NA TYM KUR.A BUDOWAĆ SWĄ WIEDZĘ I ŚWIADOMOŚĆ .
MARCIN MIEJ ŻE TROCHĘ SZACUNKU DLA WŁASNEGO SIEBIE.
avatar
Dodać trzeba że specjalnie stworzono kłamstwo w Jedwabnem gdzie zaniechano badań bo wychodziły kule niemieckie. Na prośbę Żydów Kaczyński zaniechał badań i w ten sposób stworzono akt rzeczywisty - Jedwabne!
Podobnie sprawa się miała z pogromem kieleckim i też w tym wypadku naciskano na Andrzeja Dudę by przepraszał za bogu ducha winnych Polaków .
Tak spreparowano dwa zdarzenia by nazwać Polaków zbrodniarzami a potem wyciągnąć kasę itp.
Padliśmy ofiara - przedsiębiorstwa holokaust .
A na koniec dyletant Martin przerobiony na Niemca intelektualista bije w ten sam bębenek co Szwabska i Żydowska propaganda .

,,A reszta zbyt głupia ....."
avatar
A te niemieckie kule to jak dżdżownice, wszędzie wychodzą, szczególnie po ogłoszeniu PiS-landii.

Jak przegracie wybory, wpadnę spojrzeć ci w oczy. Teraz to zbyt niebezpieczne, biją za niemiecki, a zdarza mi się nieświadomie mieszać.

Co do Zydów, zawsze pozostaną narodem wybranym, czy wam się podoba, czy nie!
avatar
- Przypomnę zatem - Teren po spalonej stodole w Jedwabnem był badany chyba przez IPN i nagle wstrzymano ekshumacje przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego .
Archeolodzy jednak ujawnili wyniki dotychczasowych badań . Wynika z nich że ofiary posiadały złote ozdoby(czyli nie okradał ich polski motłoch) znaleziono też sporą ilość kul kalibru odpowiadającemu typowemu uzbrojeniu w Wermachcie . To dane oficjalne ale nie oficjalne.



Ale ważne jest to że Jedwabne zostało uznane za symbol polskich zbrodni na Żydach . Czyli strona Żydowska dostała to czego nie mogła znaleźć .

Podobnie nagannie postąpił Andrzej Duda W Kielcach.

Powinieneś docenić iż krytykuję było nie było górny PiS .

Warto dodać że środowiska patriotyczne jak i nawet narodowe wnoszą o ponowne zbadanie obu spraw nawet przez komisję międzynarodową . Ale tu powstaje wymowna cisza.
Cisza w sprawie Żydów jest znamienna .
A ja i nie tylko ja wołam prawda ponad wszystko.
My pierwsi uderzymy się w pierś .
avatar
https://www.tygodnikpowszechny.pl/niepamiec-narodowa-151821#.WnXkMXSGJP0.facebook
avatar
Owszem przeczytałem .
Oczywiście że byli i był antysemityzm - owszem i Żydów się nienawidziło . Ba nawet moj dziadek opowiadał jak w 1920 roku Polacy wyciągnęli i zabili czterech Żydów .
Tylko pytanie za co ?
I to jest pytanie podstawowe .
Tak jak w wojnie bolszewickiej tak i na terenach okupowanych przez sowietów Żydzi współpracowali z sowietami wydawali Polaków w szczególności tych wartościowych. Ba nawet chcieli własnego państwa a potem autonomii.
Sumując Żydzi pod sowietami byli szmalcownikami na potęgę bez skrupułów i zahamowań.
Zaś Witold Pilecki którego raporty o Holokauście żydów trafiły w bezduszność zachodu został katowany oraz zamordowany przez Żydów .

I tu należy podsumować - Polacy mimo wyraźniej krzywdy od Żydów potrafili jeszcze zdobyć się na wielki i odważny wysiłek w pomocy Żydom. Największy w Europie !!!.

A co do donosicielstwa. - Polak na polaka potrafił donieść. No i folksdojcze mieli często pochodzenie Niemieckie lub częściowo niemieckie .

Nadto Tygodnik Powszechny to równie łajdackie pismo co Wyborcza i nie szkodzi że katolickie .
avatar
"Warto zatem przypomnieć że obozy zagłady były nawet po 45 roku i prowadzone były też przez Żydów" i przez Polaków Rozar też.Wielu Polaków pomogło Żydom i wielu ich wydało.

"Nie ma złych narodów ,są tylko źli ludzie"
avatar
Bóg rzucił kośćmi powiedział sprawdzam –I to Polacy jak żaden inny naród zachował się godnie .
A Żydzi sami się za łby wyprowadzali z domów lali pałami najsłabszych i gonili na śmieć swych braci niczym bydło rzeźne . Kto miał złoto się wykupił . Dzięki temu powstawały ogromne fortuny.
Tak było ?

Było !
-Polacy jednak tak nie upadli ..... odwrotnie .
avatar
Zawsze i wszędzie były, są i - niestety, niestety - BĘDĄ jakieś przeklęte czasy kłamstwa (patrz nagłówek wiersza).

Dlaczego?

Ponieważ już na etapie GENESIS w alegorycznym Raju uraczono nas kłamstwami?

Przypomnijmy sobie - kto tego nie pamięta - co usłyszała Ewa w szeleście liści Drzewa Poznania...
© 2010-2016 by Creative Media