Go to commentsPrzedśmiertny taniec z Żydami
Text 116 of 255 from volume: Czarcie kopyto
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2018-02-02
Linguistic correctness
Text quality
Views1727

Przedśmiertny taniec z Żydami


Do niedawna wiadomo było na całym bożym świecie, co to holocaust oraz kto za nim stoi. Wiadomo było, że Niemcy mordowali Żydów i Polaków w obozach zagłady na terenie Polski i nie tylko. Gdzieś tam, w dalekim świecie zdarzały się przypadki nieszczęśliwych sformułowań typu „polskie obozy śmierci” (z logicznego punktu widzenia leżący na terenie Polski obóz koncentracyjny jest polski, co nie oznacza jeszcze, że stworzony i administrowany w czasach swojej świetności przez Polaków). No, ale pisowskie mózgi uznały, że coś tak haniebnego jak obóz zagłady nie można określać przymiotnikiem „polski”. Dlatego, że Polacy to święty naród, wybrany przez Maryję. Bez wątpienia bardziej święty niż naród żydowski, zaś polskie sumienie jest czyste jak kryształ. Teoretycznie można by bronić tę tezę, ale do tego trzeba mieć zwinność lisa i lekkość rusałki. Tymczasem pisowski rząd jest jak stary, ślepy i głuchy słoń w składzie z porcelaną. Właśnie rozpoczął swój taniec z Żydami. Taniec przedśmiertny dla Polski. W każdym razie pisowski rząd w cywilizowanym świecie jest już trupem, a Polska leży i kwiczy.


Komu była potrzebna pisowska ustawa o obozach zagłady? Wyłącznie jakiejś garstce pisopatologicznych osłów chcących ścigać Grossa piszącego o pogromach żydowskich w Polsce. Na mocy ustawy będzie można pociągnąć do odpowiedzialności również obywateli Izraela i USA, którzy kiedykolwiek zajmowali stanowisko w kwestii holocaustu niezgodne z przesłaniem ustawy, a odważą się postawić nogę na terytorium Polski. Absolutnie nie wierzę, że patologiczny rząd pisowski będzie w stanie ścigać kogokolwiek poza granicami Polski, natomiast wyobrażam sobie aresztowanie obywateli USA, czy Izraela w czasie pobytu w Polsce i wtedy się tarzam ze śmiechu, wyję od kolki śmiechowej. Co za matoły, co za błazny, co za kretyni wymyślili tę ustawę? Zdaje się, że to wataha sołtysów z Wąchocka. Uraz mózgu.


Jego słoniowatość PiS rozpętał międzynarodową dyskusję. Natychmiast zareagował izraelski Kneset. Obradował amerykański senat. Departament stanu USA wystosował zawoalowaną groźbę do rządu polskiego, zwaną Atomowym oświadczeniem Departamentu Stanu USA: „Jesteśmy także zaniepokojeni skutkami, które procedowane prawo może mieć dla strategicznych interesów Polski i jej stosunków – również z USA i Izraelem. Zachęcamy Polskę do ponownej analizy tego prawa w świetle potencjalnych skutków dla zasady wolności słowa i naszej zdolności do pozostania partnerami zdolnymi do współpracy”.


Tymczasem następca Waszczykowskiego, minister Czaputowicz właśnie rozwiązał gabinet polityczny. Polska dyplomacja nie istnieje, a przy okazji okazało się, że nie istniała także w ciągu dwóch ostatnich lat, czyli od objęcia władzy przez PiS! Takiego cyrku jeszcze nie było. Ludzie już zaczynają tęsknić za San Escobar. Tak, proszę Państwa! Rządy PiS, to pasmo nieszczęść i porażek, jak ta z głosowaniem przeciwko Tuskowi – 27:1! A teraz doszły jeszcze Izrael, USA i poza europejscy sojusznicy tych państw. Doprawdy nie wiem, kto jeszcze jest sojusznikiem Polski; może Mongolia? Może Mozambik? Tylko patrzeć, kiedy Putin wlezie i rozgości się jak we własnym chlewie. Pisowskie matoły parlamentarne pytane przez dziennikarzy o działania polskiej dyplomacji w kwestii ustawy IPN, odpowiadają, że to leży w gestii ministerstwa sprawiedliwości. Koń by się usrał, ale burłaki popierające dobrą zmianę klaszczą! Wiwat pisopatologia!


Dzięki działaniom pisowskiego rządu, ukochany przez pisowskich burłaków prezydent Trump za chwilę bez mrugnięcia okiem podpisze ustawę 447 `Justice for Uncompensated Survivors Today`. Ustawa dotycząca przyznania Departamentowi Stanu możliwość wpierania organizacji międzynarodowych zajmujących się odzyskiwaniem żydowskich majątków. Nowa ustawa Donalda Trumpa pozwoli na przejmowanie majątków żydowskich bez spadkobierców i bez ponoszenia kosztów. Być może Polska nie tylko będzie zwracać żydowskie majątki, ale jeszcze opłaci zaległą dzierżawę za siedemdziesiecioletnie użytkowanie żydowskich gruntów. Przed wojną ponad dwadzieścia procent ludności Polski stanowili Żydzi. W centrum Warszawy, Łodzi, gdzie dziś stoją wieżowce, to były żydowskie grunty i obiekty. Zresztą tak było w całej Polsce. PiS otworzył tę puszkę Pandory, a Polacy i Polska za to zapłacą. PiS śmierdzi trupem. To już padlina  z którą nikt poważny nie będzie się liczył, ani dyskutował, (żeby jeszcze Polacy mieli bombę atomową jak Kim Dzong Un, to może by się ktoś przeląkł, ale bez atomu to świat się boi Polski jak smród gówna). Po dwuletnich rządach dobrej zmiany zostało ścierwo. Ale my - Polacy, będziemy się nawzajem rozliczać do samego końca. Nie będzie okrągłego stołu, nie będzie litości.





































  Contents of volume
Comments (14)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Cha - nie będzie tak źle - spokojnie .
Płacimy nie za błędy PiS-u tylko za stawanie się niezależnym i samo-stanowiącym państwem.
Poszczekają i ucichną a PiS buduje poparcie i zaufanie .
Tylko patrzeć jak przekroczą 50 %

Przyznać trzeba że Lech .K jak i Duda przyczynili się do uwiarygodnienia kłamstwa.
avatar
ja stanowczo protestuję. tutaj się pisze literaturę. a nie jakieś tam, panie. co mi do tego co było kiedyś.
avatar
Bardzo dobry i aktualny tekst. Trzeba być kompletnym matołem, żeby komuś, kto nas nie lubi dać takie narzędzie do ręki. Wystarczy zamieszczać w poczytnej prasie artykuły z tytułem na pół strony "Polskie Obozy Zagłady" i pod spodem maczkiem mętne wynurzenia na dowolny temat, bo i tak prawie nikt nie doczyta. Tytuł zapamięta i wystarczy. "Kto ratuje jednego człowieka, ratuje cały świat", ale idąc dalej "kto atakuje jednego Żyda, atakuje cały świat", bo tak już jest. Jako nacja, możemy zazdrościć. Tylko ktoś niespełna rozumu może oczekiwać, że dowolny kraj może utrzymywać dobre stosunki z USA, po wypowiedzeniu Izraelowi wojny. Polityczna koncepcja PiS-u sprowadza się chyba do utworzenia rezerwatu Polaków, na wzór rezerwatów północnoamerykańskich Indian. Folklor, lokalne prawodawstwo, a sąsiedzi to utrzymują. Ostatnio śledzę sukcesy Reduty Dobrego Imienia i życzę jej dalszych sukcesów.
avatar
Legionie, prawdę piszesz wzbudzając emocje niesamowite. Wiesz, byłbyś dobrym korespondentem wojennym - właściwie to nim jesteś. Zdanie:
"Po dwuletnich rządach dobrej zmiany zostało ścierwo. Ale my - Polacy, będziemy się nawzajem rozliczać do samego końca. Nie będzie okrągłego stołu, nie będzie litości." targa duszą.
Twoja relacja jest napisana "energetycznie" i o to chodzi - dociera. Acz nie wiadomo, czy do wszystkich.
Masz dar, chłopie, i pięknie z niego korzystasz - dzieląc się nim z innymi. Bajka.
avatar
Interesujący bardzo tekst, który zawiera niepokojace dla Polski diagnozy.Miejmy nadzieję że nie spełnią się niepokojące scenariusze.
avatar
Około 7 tysięcy znanych z nazwiska Polaków otrzymało - jak dotąd - medal "Sprawiedliwy wśród narodów świata", medal Izraela przyznawany za pomoc Żydom w czasie okupacji. To 1/4 wszystkich takich odznaczeń. Jako NARÓD w konkurencji zespołowej zajmujemy na liście odznaczonych 1. miejsce.

Jestem córką Wacława Pieńkowskiego, w czasie niemieckiej okupacji więzionego w straszliwych warunkach i zmuszanego do codziennej wielogodzinnej wyniszczającej tzw. "pracy", bitego, głodzonego w konzentrationslager Stutthof - w okupowanej Polsce HITLEROWSKIM OBOZIE ZAGŁADY.

To niepojęte, że ktoś coraz uporczywiej od paru dziesięcioleci wciąż bezkarnie nazywa także ten obóz śmierci "polskim obozem koncentracyjnym"!! NIE-PO-JĘ-TE!

Tym, co mają nerwy jak postronki, polecam lekturę książki mojego Taty. To wydana w 2013 r. w Warszawie "Apokalipsa: wojna 1939-1945. Wspomnienia"
avatar
"Po dwuletnich rządach dobrej zmiany zostało ścierwo. Ale my - Polacy, będziemy się nawzajem rozliczać do samego końca. Nie będzie okrągłego stołu, nie będzie litości."
Nic dodać, nic ująć.
avatar
Oczywiście najwięcej "sprawiedliwych wśród naród świata" jest Polaków, ale w Polsce mieszkało sześć milionów Żydów. Przed okupacją Polska była brzemienna Izraelem. Nie trzeba być przyjacielem Żydów, ale trzeba rozumieć dzisiejszą potęgę tego narodu i jego wpływ na losy świata i poszczególnych państw.

Jeśli się postawimy na miejscu Żydów, którzy stanowili jedną czwartą polskiego społeczeństwa, posiadali tu wielki majątek: nieruchomości, grunty, fabryki, itd..., a które utracili w wyniku działań nazistów, a potem ekspansji komunizmu, to łatwiej będzie zrozumieć ten kwas, który wrze pod powierzchnią relacji polsko-izraelskich.

Już kiedyś pisałem, że z Żydami trzeba postępować "po żydowsku", ponieważ każda inna metoda będzie okupiona niepowetowanymi stratami po stronie polskiej. Żydzi nie mają tutaj nic do stracenia, oni stracili w Polsce wszystko. Skończoną głupotą jest otwieranie tej puszki pandory, jak to zrobił PiS i dawanie Żydom pretekstu do ataku na Polskę.

Do niedawna, to Polska mogła atakować wszystkich na świecie za pisanie o "polskich obozach zagłady". Teraz wszyscy będą atakować Polskę za antysemityzm i insynuować udział w holocauście oraz pogromy polskich Żydów. Nie będzie już sympatii po stronie Polaków. Społeczność międzynarodowa zapomni o polskich ofiarach nazizmu, natomiast wałkowane będzie polskie szmalcownictwo, polski faszyzm i nienawiść do Izraelitów. Już Żydzi na całym świecie się o to postarają.

Abstrahując od mojego stosunku do dobrej zmiany, PiS popełnił historyczny błąd przegłosowując tę niewinną ustawę IPN. Niewybaczalny błąd. Podobny do spalenia czternastu czarownic w Doruchowie w 1975 roku, na skutek czego od Polski odwróciła się cała cywilizowana Europa i w efekcie nastąpił II rozbiór. Za ten błąd zapłacą nasze dzieci i wnuki.
avatar
Oczywiście w roku 1775 spalono w Polsce czarownice, a nie w 1975. Przepraszam.
avatar
I jeszcze coś. Otóż pięknie mówi Kukiz o godności, broniąc ustawy IPN i atakując środowiska żydowskie, ale nie każdy Polak dostał od Boga talent, jak pan Kukiz i co za tym idzie miliony na kontach, dzięki czemu w sytości może przeżywać swoją godność Polaka.

Zapytajcie zwykłych Polaków, o których z uporem maniaka troszczy się PiS: czy oni się wyżywią godnością?
avatar
Dobra, Bronmusie, odpowiem Ci tutaj, bo swój tekst mogę zawsze usunąć, a z nim swoje komentarze.

Otóż sprawa jest śliska jak gówno, bo Żyd jest cwany i nauczył się przetrwania w ciągu tysięcy lat prześladowań. Żydzi byli prześladowani, kiedy jeszcze nikt nie słyszał o takim państwie jak Polska. Nieszczęśliwie Polska się z Żydami związała od XV wieku. Jeden z pierwszych winowajców to Władysław Jagiełło. Od tysięcy lat naród żydowski posiada instytucję rabina, znaczy mędrca. Dziś tysiące rabinów rozsianych po całym świecie trzyma rękę na pulsie. Powiem rzecz kontrowersyjną: Ameryka jest żydowska. Poprzez systemy finansowe, media, rozrywkę i niejawne organizacje.

Najlepszym rozwiązaniem strategicznym z punktu widzenia Polski i narodu polskiego w dzisiejszej sytuacji międzynarodowej byłoby odgrywanie ręka w rękę z narodem żydowskim cierpiętnika narodów świata we wspólnym holocauście.

Tak. Holocaust to wspólne polsko-żydowskie dobro, którym można molestować cały świat i grać z największymi mocarstwami. Polska oddała holocaust Żydom. Polacy nie chcą obozów śmierci, a przecież ginęli w nich razem z Żydami.

Wielu Polaków trafiło do obozów zagłady za ratowanie Żydów.

Czyżby w Polsce nie było prawdziwych Polaków z żydowskimi łbami? Czy prawdziwi Polacy muszą być głupcami, którzy sami wystawiają swoje zady do kopania?
avatar
Na zupełnym marginesie ( dla: emiliapenkowska): przerażająco wielu więźniów obozu w Sztutowie zostało zamordowanych przez Brytyjczykow, którzy zbombardowali ewakuujące ich do Niemiec barki. Zrobili to bez świadomości tego, kogo te barki wiozą?
avatar
Nie do końca tak to wygląda, Legionie. Żydzi byli tu już wcześniej - przed XV wiekiem. Od kiedy, tego dokładnie nie wiadomo, ale pierwszy poświadczony pogrom Żydów miał miejsce w roku 1066 w Kijowie. Poszło o koszty kredytów ( tzw. lichwę). W temat wkroczył książę kijowski i arbitralnie ustalił, że procent kredytu ma nie przekraczać 20 %. W Polsce kredyty od nich brał w XIV wieku Kazimierz Wielki i miał pochodzącą z tego narodu partnerkę życiową - czyli nawet jeśli byli jakąś tam mniejszością, to już posiadającą poważne koneksje na dworze.
avatar
Temat trudny, problemy jak w puszce Pandory - tak sam piszesz w swoim komentarzu, w którym też celnie piszesz, co moglibyśmy zrobić, gdybyśmy byli mądrzejsi.
Ciągle jest bardzo gorąco. Nastroje muszą w końcu ochłonąć. Nie wydaje mi się, aby to posunięcie PiS-u przyniosło coś dobrego. Z drugiej strony też mnie złości, kiedy słyszę o "polskich obozach zagłady". Choć jest to skrót gramatyczny, po latach stanie się takim skrótem, że w powszechnej świadomości ugruntuje się pogląd o obozach koncentracyjnych zakładanych przez Polaków. Aby temu skutecznie przeciwdziałać, trzeba wielkiego sprytu politycznego. A nie tylko jakiegoś dziwacznego cenzora.
© 2010-2016 by Creative Media