Go to commentsKsięga Rodzaju 24,49-52
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-02-04
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1352

`Jeśli więc teraz chcecie wyświadczyć łaskę i wierność panu mojemu, powiedzcie mi, a jeśli nie, to też mi powiedzcie,` Czyli jeśli więc teraz świadoma rodzina Nachora, brata Abrahama chce wyświadczyć łaskę i wierność Abrahamowi, którą wyświadczał Wszechmogący Bóg w potomstwie Abrahama. Niezasłużoną łaskę zbawienia dla każdego z nas w Jezusie Zbawicielu i wiernie dotrzymuje swojej obietnicy Wszechmogący Bóg wypełniając swoją wolę w Abrahamie (Rdz.12,1-3) Teraz świadoma rodzina Nachora, brata Abrahama ma powiedzieć słudze Abrahama, czy wyświadczy łaskę i wierność, którą wyświadcza Abrahamowi Wszechmogący Bóg `abym zwrócił się na prawo albo na lewo` Czyli aby sługa Abrahama w poszukiwaniu żony dla Izaaka, syna Abrahama zwrócił się na prawą albo lewą stronę Aram - Naharaim, miasta rodziny Nachora, brata Abrahama `Wtedy odpowiedzieli Laban i Betuel: Od Pana ta rzecz wyszła, dlatego nie możemy do tego nic dodać` Czyli wtedy odpowiedzieli mową słów, Laban brat Rebeki i Betuel ojciec Rebeki: Od Wszechmogącego Boga ta mowa słów wyszła, dlatego nie możemy do tej mowy słów Wszechmogącego Boga ani nic dodać, ani nic ująć `Ale oto Rebeka przed tobą, weź ją i idź, a niech będzie żoną syna pana twego, jak rzekł Pan` Czyli ale oto Rebeka przed sługą Abrahama, weź Rebekę, dziewczynę z rodu Sema i idź do pana swego Abrahama, a niech będzie Rebeka przeznaczoną żoną dla Izaaka, syna Abrahama, jak rzekł Wszechmogący Bóg `Gdy tedy sługa Abrahama usłyszał słowa ich, oddał Panu pokłon aż do ziemi` Czyli gdy sługa Abrahama usłyszał mowę słów Labana, brata Rebeki i Betuela ojca Rebeki, wtedy powtórnie oddał dziękczynny pokłon Wszechmogącemu Bogu aż do wymiaru ziemi Rdz.24,49-52)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media