Go to commentsKsięga Rodzaju 25,6-8
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-02-06
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1473

`A synów nałożnic, które miał Abraham, obdarował Abraham i wyprawił ich od Izaaka, syna swego, jeszcze za życia swego na wschód, do kraju wschodniego` Czyli a synów nałożnic, które miał Abraham obdarował, bo Abraham jest też wzorem obdarowywania potomstwa swego i wyprawił obdarowanych synów nałożnic, które miał Abraham od Izaaka syna swego, którego urodziła Sara, żona Abrahama w starości jego z woli Wszechmogącego Boga, jeszcze za życia swego na wschód, do Azji Środkowej `A Abraham dożył stu siedemdziesięciu pięciu lat` Czyli a Abraham o symbolicznie zwanym imieniu (Rdz. 17,5) w którym swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg, to funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, w którym cyklicznie odbywały się przez sto siedemdziesiąt pięć lat lunarnych, według miesiąca synodycznego i syderycznego. Oddziaływania informacyjne z Abrahamem - funkcjonalnie ukształtowanym rodzajem informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją `I opadł z sił, i umarł w pięknej starości, sędziwy i syty dni, i został przyłączony do przodków swoich` Czyli i opadł z sił, i umarł Abraham, bo zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30)Uczynił w systemie duchowo - informacyjnej całości, falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, Abrahama - funkcjonalnie ukształtowanego rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją. A falowe zakłócenia w systemie stały się przyczyną zaprzestania cyklicznych oddziaływań informacyjnych, Abrahama - funkcjonalnie ukształtowanego rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją. Trwające w systemie falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych Abrahama - rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją. Przyczyniły się do destrukcji Abrahama - rodzaju informacji w formie energetyczne we wszechinformacji. I została zakończona długa destrukcja w pięknej starości Abrahama, w którym swoją wolę w obfitości wypełniał Wszechmogący Bóg, i został Abraham przyłączony do przodków swoich z rodu Sema (Rdz.25,6-8)

  Contents of volume
Comments (1)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
@arcydzielo,5 dni temu (2018-01-31 11:27)
Czyli że wielbłądy są bardziej świadome od samego Abrahama? Wcale mnie to nie dziwi.

@arcydzielo. Abraham nie tylko jest wzorem wyjścia z ojczyzny swojej i od rodziny swojej, którzy mają swoją wiarę i swoją religię (Rdz 12,1)Ale również jest wzorem braterskiego wsparcia dla Lota, bratanka swego, gdy został uprowadzony przez koalicję Kedorlamera (Rdz 14,1-16)
© 2010-2016 by Creative Media