Go to commentsKsięga Rodzaju 25,12-16
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-02-07
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1309

`Takie są dzieje rodu Ismaela, syna Abrahama, którego urodziła Abrahamowi Hagar, Egipcjanka, niewolnica Sary` Czyli takie są dzieje rodu Ismaela, syna Abrahama, którego urodziła Abrahamowi Hagar, Egipcjanka, niewolnica Sary, z woli Sary, wypełnionej w Abrahamie mężu swoim (Rdz.16,2) `A te są imiona synów Ismaela, według których nazwane są ich rody: Pierworodnym Ismaela był Nebajot, po nim Kedar, Adbeel, Miwsam, Miszma, Duma, Massa, Hadad, Tema, Jetur, Nafisz i Kema` Czyli a te są imiona synów Ismaela podzielonych w rodzie, według których imion nazwane są ich rody: Pierworodnym Ismaela, który się podzielił w rodzie był Nebajot, po nim podzielonym w rodzie był Kedar, następnie podzielonymi w rodzie byli: Adbeel, Miwsam, Miszma, Duma, Massa, Hadad, Tema, Jetur, Nafisz i Kedma `To są synowie Ismaela i takie są nazwy ich zagród i koczowisk, dwunastu książąt plemion ich` Czyli to są imiona synów Ismaela podzielonych w rodzie według imion ich, którzy zrodzili plemiona według imion ich. Dwanaście rodów według imion ich, zrodziło dwanaście plemion według imion ich (Rdz.25,12-16)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media