Go to commentsKsięga Rodzaju 25,31-34
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-02-10
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1412

`Na to rzekł Jakub: Sprzedaj mi najpierw pierworodztwo twoje` Czyli na mowę słów Ezawa, rzekł Jakub: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Ezawa: Sprzedaj mi najpierw pierworodztwo twoje `A Ezaw rzekł: Oto jestem bliski śmierci, na cóż mi więc pierworodztwo ?` Czyli a Ezaw rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Jakuba. Zamieszczony w czasoprzestrzeni, będzie oddziaływał na potomstwo Ezawa, aż do jego wymarcia `Jakub rzekł: Przysięgnij mi wpierw` Czyli Jakub rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Ezawa, by złożył przyrzeczenie Jakubowi wpierw `I przysiągł mu, i sprzedał pierworodztwo swoje Jakubowi` Czyli i Ezaw złożył przyrzeczenie sprzedania pierworodztwa swego Jakubowi, mową słów - nośnik informacji. Zamieszczony w czasoprzestrzeni, będzie oddziaływał, aż do spełnienia złożonego przyrzeczenia, sprzedania pierworodztwa Ezawa Jakubowi `Wtedy Jakub podał Ezawowi chleb i ugotowaną soczewicę,` Czyli wtedy Jakub podał Ezawowi chleb, który można spożywać z każdą potrawą (Rdz. 18,6-8) i ugotowaną smaczną potrawę z czerwonej soczewicy `a on jadł pił` Czyli a Ezaw jadł podaną potrawę i pił ` Potem wstał i odszedł` Czyli potem gdy przejadł i przepił Ezaw swoje pierworodztwo. Wtedy wstał i odszedł, nieświadomy konsekwencji swojej mowy słów, która będzie oddziaływać, aż do spełnienia `Tak wzgardził Ezaw pierworodztwem` Czyli w takich okolicznościach, dla jedzenia i picia sprzedał błogosławione pierworodztwo Ezaw Jakubowi (Rdz.25,31-34)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media