Go to commentsKsięga Rodzaju 27,4-6
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-02-16
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1297

`i przyrządź mi smaczną potrawę, którą lubię, i przynieś mi, abym jadł, gdyż chcę ci pobłogosławić, zanim umrę` Czyli ma Ezaw przyrządzić Izaakowi smaczną potrawę ze zwierzyny - rodzaj informacji w formie energetycznej, którą lubi Izaak - rodzaj informacji w formie energetycznej, i ma Ezaw przynieś Izaakowi przyrządzoną smaczną potrawę, którą lubi Izaak - rodzaj informacji w formie energetycznej, aby jadł zwierzynę - rodzaj informacji w formie energetycznej, której destrukcję Ezaw gwałtownie zakończył śmiercią. Zaprzestaniem oddziaływań informacyjnych, zwierzyny - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją, gdyż Izaak chce, by w Ezawie wypełniana była wola Izaaka, zanim Izaaka destrukcja zakończy się śmiercią. Zaprzestaniem oddziaływań informacyjnych, Izaaka - rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją `Rebeka zaś słyszała, gdy Izaak mówił to do Ezawa, syna swego` Czyli Rebeka zaś matka braci bliźniaków danych od Boga Wszechmogącego (Rdz.25,21) słyszała mowę słów gdy Izaak mówił do Ezawa, starszego syna swego `I wyszedł Ezaw w pole, aby upolować zwierzynę, i przyniósł ją` Czyli i wyszedł Ezaw na otwartą przestrzeń, aby zwierzyny destrukcję gwałtownie zakończyć śmiercią, i przyniósł zwierzynę, której destrukcję gwałtownie zakończył śmiercią. Zaprzestaniem oddziaływań informacyjnych, zwierzyny - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji `A Rebeka rzekła do Jakuba, syna swego, mówiąc: Oto słyszałam ojca twego tak mówiącego do Ezawa, brata twego: `Czyli a Rebeka rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Jakuba młodszego syna swego mówiąc: Oto słyszałam Izaaka, ojca twego, tak mówiącego do Ezawa starszego brata twego: (Rdz.27,4-6)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media