Go to commentsKsięga Rodzaju 27,22-25
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-02-18
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1358

`Zbliżył się tedy Jakub do Izaaka, ojca swego, który dotknął się go, i rzekł: Głos jest głosem Jakuba, ale ręce są rękami Ezawa` Czyli zbliżył się tedy Jakub do Izaaka, ojca swego, który dotknął się go, czy jest jego synem Ezawem, czy nie jest jego synem Ezawem i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izaaka: Głos jest dźwiękiem o różnej częstotliwości wibracji - nośnik głosu Jakuba, ale ręce są owłosione jak ręce Ezawa. Bo Rebeka, matka braci bliźniaków, skórkami koźlęcymi okryła Jakuba ręce i jego gładką szyje (Rdz 27,16) Aby oszukać Izaaka, ojca braci bliźniaków `I nie poznał go, bo ręce jego były owłosione jak ręce Ezawa, brata jego` Czyli i nie poznał Izaak, ojciec braci bliźniaków, Jakuba po głosie jego, dźwięku, wibracji - nośnika głosu Jakuba, że nie jest Ezawem. Bo Rebeka, matka braci bliźniaków, skórkami koźlęcymi okryła Jakuba ręce i były owłosione jak ręce Ezawa, brata bliźniaka Jakuba. `Wtedy pobłogosławił go` Czyli wtedy w Jakubie wykona swoją wolę Izaak. `I rzekł: To ty jesteś syn mój Ezaw ? A on odpowiedział: Jestem` Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izaaka do syna swego ? A on odpowiedział: Jestem z woli Rebeki, matki braci bliźniaków `Na to rzekł: Podaj mi, bym jadł z łowów syna mego, aby błogosławiła ci dusza moja` Czyli na to rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izaaka: Podaj mi bym jadł, z dwóch koźląt - rodzaj informacji w formie energetycznej, smaczną potrawę, którą przyrządziła Rebeka, matka braci bliźniaków, aby oszukać Izaaka. Aby wykonana była w Jakubie wola pragnień, uczuć i myśli - nośników informacji Izaaka, zamieszczonych w obrazie holograficznym Izaaka i w całym uniwersum holograficznym `Wtedy mu podał, a on jadł` Czyli wtedy Izaakowi - rodzaj informacji w formie energetycznej, podał z dwóch koźląt - rodzaj informacji w formie energetycznej, smaczną potrawę, którą przyrządziła Rebeka, a Izaak - rodzaj informacji w formie energetycznej, jadł z dwóch koźląt - rodzaj informacji w formie energetycznej, smaczną potrawę, którą lubi Izaak - rodzaj informacji `Przyniósł mu też wina, o on pił` Czyli przyniósł Izaakowi też wina - rodzaj informacji w formie energetycznej bez nasienia - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetyczne (Rdz 1,29-30), a Izaak - rodzaj informacji pił wino - rodzaj informacji w formie energetycznej bez nasienia - informacja o całości rodzaju informacji. Do oddziaływań informacyjnych, rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji (Rdz 27,22-25)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media