Go to commentsKsięga Rodzaju 29,21-26
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-02-27
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1352

`Wreszcie rzekł Jakub do Labana: Wyznaczony mi czas się skończył, daj mi córkę za żonę, chcę bowiem z nią obcować` Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba do Labana: Wyznaczony mi czas siedmiu lat się skończył (Rdz.29,18), daj mi Rachelę twoją młodszą córkę, za żonę, chcę bowiem z Rachelą kontynuować akt rozradzania się `Wtedy zebrał Laban wszystkich mieszkańców tej miejscowości i wyprawił ucztę` Czyli wtedy zebrał Laban, ojciec Racheli wszystkich swoich krewnych z Paddan - Aram i wyprawił ucztę weselną `A gdy był wieczór, wziął córkę swoją Leę i przyprowadził ją do niego; a ten obcował z nią` Czyli a po zachodzie słońca, gdy nastał wieczór, wziął Laban swoją starszą córkę Leę i przyprowadził ją do Jakuba, a Jakub kontynuował z Leą akt rozradzanie się `Laban dał też córce swojej Lei jako służącą Zylpę, służącą swoją` Czyli Laban dał też córce swojej Lei jako służącą Lei, Zylpę służącą Labana `Nazajutrz rano okazało się, że była to Lea` Czyli nazajutrz rano po wschodzie słońca okazało się, że była to Lea, starsza córka Labana `Wtedy rzekł do Labana: Cóżeś mi to uczynił ? Czy nie za Rachelę ci służyłem ?` Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik słów Jakuba do Labana: Cóżeś mi to uczynił ? Czy nie za Rachelę twoją młodszą córkę ci służyłem siedem lat ? (Rdz.29,20) `Dlaczego oszukałeś mnie ? ` Czyli dlaczego Laban oszukał Jakuba ? `Odpowiedział Laban: Nie jest to u nas w zwyczaju, żeby wydawać za mąż młodszą przed starszą` Czyli odpowiedział Laban mową słów: Nie jest to u rodziny Labana z jednego rodu Sema w zwyczaju, żeby wydawać za mąż młodszą córkę Labana Rachelę przed starszą córką Labana Leą. Dlatego Laban oszukał Jakuba, bo w rodzinie Labana z jednego rodu Sema, był taki zwyczaj - źródło oszustwa. Biblia - źródło wiedzy, wiary i świadomości, instrukcją życia w systemie duchowo - informacyjnym. By nie czynić falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją. Tradycją, zwyczajem, negowaniem i manipulowaniem rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Boga Wszechmogącego. I nie ponieś śmiertelnych konsekwencji, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu ( Rdz 29, 21- 26 )

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media