Go to commentsCzatowanie z Panem Bogiem :)
Text 2 of 5 from volume: bajka
Author
Genrefairy tales
Formprose
Date added2018-03-19
Linguistic correctness
Text quality
Views1229

Dzień 1

Trzynastoletnia dziewczynka, Emilka wraca ze szkoły do domu.

Kiedy znajduje się już w domu włącza komputer i zaczyna na nim pisać.


Emilka:


To życie jest do niczego, nikt mnie w szkole, nie lubi, rodzice mnie nie rozumieją, wychowawca się na mnie uwziął wraz z matematyczką i anglistą, to życie jest DO NICZEGO! NIE CHCE JUŻ TAK ŻYĆ! W OGÓLE NIE CHCE ŻYĆ! Chyba się zabiję.


NIK*:


Dlaczego tak mówisz, piszesz i myślisz? Nikt, niema prawa odbierać sobie życia, tylko w Bożej mocy tkwi danie i zabranie Ci życia, Ty nie możesz mieć nad tym władzy, zabijając się zamkniesz Panu Bogu usta, nierób tego!


Emilka:


To co ja mam robić? Jak sobie poradzić w tej beznadziejnej sytuacji?!



Emilka:


Dobrze, skoro tak chcesz to możemy być przyjaciółmi. (:

Do zobaczenia.



NIK*:


Módl się, proś w swej modlitwie Boga o pomoc i wierz, przede wszystkim wierz, że Twoje problemy zostaną rozwiązane za pośrednictwem modlitwy i wchodź zawsze na czat, ja tu będę czekał, opowiadaj mi o wszystkim co Cię spotkało, miej zemną kontakt zawsze, bowiem pragnę Ciebie lepiej poznać, chcę być Twoim „najbliższym” przyjacielem.


Na razie, kochana. +(:


  Contents of volume
Comments (2)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Trzynastoletnia Emilko, następnym razem pójdzie Ci z tym Nikim dokładnie tak samo!

Trzymaj się Rodziców, choć ich nie rozumiesz, a tej głupiej matematyki i angielskiego nadal wytrwale po prostu pilnie się ucz. Wiesz, że mistrzostwo wymaga ofiar.

Jestem z Tobą :)

Twoja dużo starsza "ja"
avatar
Witaj Emilio
zauważyłam, że zainteresował Cię mój tekst zamieszczony na tej stronie internetowej.
Tutaj rzadko zaglądam jednak prowadzę w internecie bloga na którego już zaglądam już dużo częściej, jeżeli miałabyś ochotę przeczytać to co piszę to zapraszam do mnie na mojego bloga
http://morte.blox.pl/html
zapraszam serdecznie, mam nadzieję, że na niego zajrzysz i, że zostawisz tam po sobie jakiś ślad :)
pozdrawiam Cię :)
© 2010-2016 by Creative Media