Go to commentsKsięga Rodzaju 35,19-21
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-03-22
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1275

`I umarła Rachela, i została pochowana przy drodze do Efraty, czyli do Betlejemu` Czyli i umarła Rachela - rodzaj informacji w formie energetycznej, bo ustały oddziaływania informacyjne, rodzaju informacji Racheli w wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji. I została pochowana Rachela - rodzaj informacji w formie energetycznej bez oddziaływań informacyjnych przy drodze, która prowadzi do Efraty, czyli do Betlejemu - Domu chleba. Analogicznie do umierania każdego człowieka w różnych okolicznościach, z których uchodzi dusza - rozpoczyna się holograficzne kodowanie informacji o całości rodzaju informacji każdego człowieka i jego nośników informacji, myśli, słów i czynów w trójwymiarowym barwnym obrazie wizji i fonii w wyższym wymiarze informacyjnym. Wtedy gdy człowiek wypełnia wolę Boga Wszechmogącego (Rdz 35, 1-4), a gdy nie wypełnia woli Boga Wszechmogącego, wtedy rozpoczyna się holograficzne kodowanie informacji o całości rodzaju informacji człowieka i jego falowych nośników informacji, myśli, słów i czynów w trójwymiarowym barwnym obrazie, wizji i fonii, w najniższym wymiarze energetyczno - informacyjnym. Według fizyki kwantowej, falowe niskie wibracje są kodowane tunelowo, a według współczesnego odkrycia medycyny, wysokie wibracje są kodowane w wyższym wymiarze wysokich wibracji, a falowe niskie wibracje są kodowane tunelowo, w najniższym wymiarze energetycznym niskich wibracji. Czyli wiedza świecka zbieżna z Biblią `A Jakub postawił na jej grobie pomnik. Pomnik ten jest na grobie Racheli po dziś dzień` Czyli a Jakub postawił na jej grobie pomnik pamięci o Racheli - rodzaj informacji w formie energetycznej w grobie bez oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją , której została holograficznie zakodowana informacja o całości rodzaju informacji i jej nośników, myśli, słów i czynów w trójwymiarowym barwnym obrazie, wizji i fonii, w wyższym wymiarze informacyjnym. Bo Rachela wypełniała wolę Boga Wszechmogącego (Rdz 35,1-4) Pomnik pamięci o Racheli jest na grobie Racheli po dziś dzień. Analogicznie do pomników pamięci o umarłych, które są na grobach umarłych po dziś dzień `Potem wyruszył Izrael - Zwycięzca i rozbił namiot swój poza Migdal - Eder (w okolicy Betlejem - Dom chleba)` (Rdz 35,19-21)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media