Go to commentsHipokryzja
Text 60 of 37 from volume: przemyślenia
Author
Genrenonfiction
Formarticle / essay
Date added2018-03-24
Linguistic correctness
Text quality
Views1179

Najłatwiej kogoś obwiniać czy obmawiać, w ten sposób odwraca się uwagę od swojej osoby. To pokazuje że większość ludzi nie ma zamiaru zmieniać swoich zachowań i negatywnych przyzwyczajeń. Uważają że uchodzą za dobrych i sprawiedliwych ludzi. Spotka się Nowak z Kowalskim i ,,jedzie `` na Malinowskiego, że jest taki i owaki. Gdy Malinowski spotyka się z Nowakiem, to Nowak podlizując się ,,najeżdża ``. na Kowalskiego. Gdy Kowalski spotyka się z Malinowskim, to twierdzi że Nowak to cham i głupek. Wszyscy trzej uważają siebie za sprawiedliwych i uchodzą w społeczeństwie za bogobojnych ludzi. A co Panowie powinni uczynić ? Pozwolę sobie i udzielę im rady. Powinni się wszyscy spotkać i powiedzieć tak : ,,Zaczynamy wykorzeniać swoje złe przywary, przyzwyczajenia i zachowanie. Wprowadzamy od teraz wysokie normy moralne w swoim życiu, nie oglądając się na sąsiada. ``. Tak powinien każdy szczery człowiek postąpić. Jak na razie to tylko pozostaje puste gadanie i hipokryzja. Mnie interesuje co zmieniam w sobie, nie żyję życiem Nowaków, Malinowskich czy Kowalskich. Może swoją postawą zachęcę innych do dokonywania u siebie korzystnych zmian.

  Contents of volume
Comments (1)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Problem w tym, że ni Kowalski, ni Malinowski, ni Nowak - nikt z nich nie ma w domu lustra, co uniemożliwia wszystkim tym panom rozpoznanie własnej twarzy.

Żeby wiedzieć, kim się jest, trzeba mieć jakiś wzorzec, jakiś miernik, coś, co pomaga porównywać, różnicować i utożsamiać.

Z kim się utożsamisz, jeśli, zajmując się wyłącznie innymi, w ogóle nie widzisz SIEBIE??
© 2010-2016 by Creative Media