Go to commentsKsięga Rodzaju 36,25-30
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-03-26
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1259

`A oto dzieci Any: Diszon i Oholibama, córka Any` Czyli a oto dzieci Any, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Diszon, który się podzielił w rodzie i plemieniu Any, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodził plemię według swego imienia; to jest plemię tego Diszona, którego siostrą była Oholibama, córka Any, syna Seira Choryty `A oto synowie Diszona: Chemdan, Eszban, Jitran i Keran` Czyli a oto synowie Diszona, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Chemdan, Eszban, Jitran i Keran, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Diszona, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion. `A oto synowie Esera: Bilhan, Zaawan i Akan` Czyli oto synowie Esera, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Bilhan, Zzawan i Akan, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Esera, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion `Oto synowie Diszana: Us i Aran` Czyli oto synowie Diszana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Us i Aran, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Diszana, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion `A oto naczelnicy Chorytów: naczelnik Lotan, naczelnik Szobal, naczelnik Sybeon, naczelnik Ana` Czyli a oto naczelnicy rodu i plemienia Chorytów, według ich imion, synów Seira Choryty, potomków z przeklętego rodu Chama, ojca Kanaana (Rdz 9,25), którzy się podzielili w rodzie i w plemieniu Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion: naczelnik Lotan rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Szobal rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Sybeon rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Ana rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia `Naczelnik Diszon, naczelnik Eser, naczelnik Diszan. To są naczelnicy Chorytów według ich okręgów w kraju Seir` Czyli naczelnik Diszon rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Eser rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Diszan rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia. To są naczelnicy rodu i plemienia Chorytów, według ich imion i według ich okręgów zamieszkania w kraju Seir (Rdz 36,25-30)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media