Go to commentsKsięga Rodzaju 37,27-31
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-03-31
Linguistic correctness
Text quality
Views1425

`Chodźcie, sprzedajmy go Ismaelitom. Nie podnośmy na niego ręki naszej, gdyż jest on bratem naszym i z ciała naszego. I usłuchali go bracia` Czyli chodźcie by sprzedać brata naszego Ismaelitom, potomkom synów Ismaela, syna Abrahama. Nie podnośmy na niego ręki - rodzaj informacji naszej, by pozbawić życia brata naszego, gdyż jest on bratem naszym i z ciała - jednego rodzaju informacji naszej, jak balsam i mirra - rodzaje informacji, z jednego rodzaju informacji. I usłuchali mowy słów Judy, bracia jego `Gdy więc przechodzili mężowie, kupcy midianiccy, wyciągnęli Józefa ze studni na górę i sprzedali Józefa Ismaelitom za dwadzieścia srebrników, ci zaś przywiedli Józefa do Egiptu` Czyli gdy więc przechodziła karawana mężów kupców midianickich, potomków synów Midiana, syna Abrahama, z drugiej żony Ketury (Rdz 25,1), wyciągnęli Józefa brata swego ze studni, śmierci zastępczej na górę tej studni i sprzedali Józefa, brata swego Ismaelitom, potomkom synów Ismaela, syna Abrahama za dwadzieścia srebrników, ci zaś przywiedli Józefa do Egiptu, by sprzedać go w Egipcie, jak wonne korzenie - rodzaje informacji, balsam i mirrę - rodzaje informacji, z jednego rodzaju informacji. `A gdy Ruben wrócił do studni, a nie było w studni Józefa, rozdarł szaty swoje` Czyli a gdy Ruben wrócił do studni, śmierci zastępczej, do której wrzucili Józefa, brata swego, a nie było w tej studni Józefa, wtedy rozdarł szaty swoje, bo w nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, myśli, słów i czynów Rubena, nie było uczynionego falowego nośnika informacji, że wyciągnęli Józefa ze studni, śmierci zastępczej i sprzedali brata swego Ismaelitom za dwadzieścia srebrników (Mat. 26,15) `a powróciwszy do braci, rzekł: Nie ma chłopca, dokąd ja teraz pójdę ? ` Czyli a powróciwszy do braci swoich rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Rubena do braci swoich, bo nie było chłopca, młodszego brata, którego wrzucili do studni, śmierci zastępczej, dokąd ma teraz pójść, by szukać brata swego ? `Wtedy wzięli szatę Józefa, zabili kozła i umoczyli szatę we krwi` Czyli wtedy na mowę słów Rubena, wzięli szatę, którą ściągnęli z Józefa, zabili kozła - rodzaj informacji i umoczyli szatę, Józefa we krwi - nośnik informacji o śmierci kozła (Rdz 37,27-31)

  Contents of volume
Comments (5)
ratings: linguistic correctness / text quality
avatar
Niektórzy mają misję świętości.
Co to jest?
Kto ten tekst zrozumie
BLe, Ble
TU JEST POEZJA!!!
Jak osoba nie rozumie, co to takiego,
to niech osoba nie wcina się jak majtki w d...
wykropkowałem, żeby nie było.
Bo co pomyślą potomkowie synów Midiana.
avatar
@Pulsar. Artykuły nie są dla ciebie, który ma problem, odróżnienia poezji od gatunku popularnonaukowego.
avatar
No nie chyba lecisz!
Chcę ciebie zapytać jakim jesteś gatunkiem?
avatar
Synonimy, symbole, alegorie biblijne etc. są dużo przystępniej wyjaśnione w powszechnie dostępnej i edytorsko wprost przepięknej "Biblii" ilustrowanej dla dzieci.
avatar
@emiliapienkowska. Biblia ilustrowana dla dzieci, nie dla dorosłych chyba, że jesteś dorosłym dzieckiem.
© 2010-2016 by Creative Media