Go to commentsKsięga Rodzaju 39,16-19
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-04-07
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1333

`I położyła szatę jego obok siebie aż do przybycia pana domu` Czyli i położyła szatę Józefa obok siebie aż do przybycia pana domu, którą zostawił w jej ręku, gdy chwyciła Józefa za szatę jego mówiąc: Połóż się ze mną ! A gdy zobaczyła że zostawił szatę w jej ręku i uciekł z domu pana swego i wyszedł na dwór. Wtedy głośno krzyczała i wołała domowników swoich, gdy zobaczyła, że Józef zostawił swą szatę w jej ręku i uciekł z domu pana swego i wyszedł na dwór `Wtedy opowiedziała mu to samo, mówiąc: Przyszedł do mnie ten sługa Hebrajczyk, którego sprowadziłeś do nas, aby poswawolić ze mną` Czyli wtedy opowiedziała panu domu tą samą mowę słów wielkiej manipulacji faktami, którą opowiedziała domownikom swoim, mówiąc: Przyszedł do mnie ten sługa Hebrajczyk (nazwany od Hebera, ojca Pelega i Joktana, z jednego rodu Sema, Genesis 10,21-31; 11,10-26), którego sprowadziłeś do nas, aby poswawolić ze mną `Lecz gdy krzyczałam głośno i wołałam, zostawił szatę swoją u mnie i uciekł na dwór` Czyli lecz krzyczała głośno i wołała domowników swoich, gdy zobaczyła, że Józef zostawił swą szatę w jej ręku i uciekł z domu pana swego i wyszedł na dwór `Gdy pan usłyszał słowa swej żony, które mu powiedziała, mówiąc: Tak to postąpił ze mną twój niewolnik, rozgniewał się bardzo` Czyli gdy pan domu usłyszał słowa swej żony, które uczyniły falowy nośnik wielkiej manipulacji faktami, która mu te słowa wielkiej manipulacji faktami powiedziała, mówiąc: Tak to postąpił ze mną twój niewolnik, pan domu rozgniewał się bardzo na mowę słów swej żony, która uczyniła falowy nośnik wielkiej manipulacji faktami, którego nie było w pana domu, nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, myśli, słów i czynów, gdy Józef wszedł do domu pana swego, aby wykonać prace swoją. Nie było tam nikogo z domowników w domu. Wtedy żona pana jego chwyciła Józefa za szatę jego, mówiąc: Połóż się ze mną ! Lecz Józef zostawił swą szatę w jej ręku i uciekł z domu pana swego i wyszedł na dwór. A gdy zobaczyła, że Józef zostawił swą szatę w jej ręku i uciekł z domu pana swego , wyszedł na dwór. Wtedy zaczęła głośno krzyczeć i wołać domowników swoich. I opowiedziała panu domu tą samą mowę słów wielkiej manipulacji faktami, którą opowiedziała domownikom swoim (Rdz 39,16-19)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media