Go to commentsKsięga Rodzaju 42,22-23
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-04-24
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1322

`Wtedy odezwał się Ruben, mówiąc: Czy nie mówiłem do was tymi słowy: Nie grzeszcie przeciw chłopcu ? Lecz nie usłuchaliście; otóż teraz żąda się obrachunku za jego krew` Czyli wtedy odezwał się Ruben, pierworodny syn Jakuba i Lei (Rdz 29,32) mówiąc słowa do braci swoich. Czy nie mówiłem do was tymi słowy: Nie grzeszcie przeciw chłopcu ? Teraz też piszę do was tymi słowy: Nie grzeszcie, nie czyńcie falowych nośników informacji, myślami, słowami i uczynkami, które nie polegają na myślach, słowach i uczynkach Jezusa Zbawiciela. I w systemie duchowo - informacyjnym, czynią falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją, które prowadzą do destrukcji - śmierci brata naszego, wszelkich rodzajów informacji i Jezusa Zbawiciela, w zastępstwie wiecznej śmierci każdego z nas, za nasze myśli, słowa i uczynki - falowe nośniki informacji, które w systemie duchowo - informacyjnym czynią falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji (Rzym. 6,23) Lecz nie słuchaliście, i teraz nie słuchacie łagodnej mowy słów ewangelii jego, aby nasze myśli, słowa i uczynki polegały na myślach, słowach i uczynkach Jezusa Zbawiciela. Oto teraz żąda się obrachunku za nasze myśli, słowa i uczynki, czy są, czy nie są falowymi nośnikami informacji, za jego krew - nośnik informacji o śmierci Jezusa Zbawiciela, w zastępstwie wiecznej śmierci każdego z nas, za nasze myśli, słowa i uczynki - falowe nośniki informacji. Jeśli nasze myśli, słowa i uczynki są falowymi nośnikami informacji, które w systemie duchowo - informacyjnym czynią falowe zakłócenia, to na pewno poniesie się wieczną śmierć, ból, cierpienie, strach, przerażenie, które trwać będą wiecznie (Mar. 9,43-48) `Lecz oni nie wiedzieli, że Józef to rozumie, bo tłumacz pośredniczył między nimi` Czyli lecz my teraz to wiemy i rozumiemy, bo nam wytłumaczył w ewangelii Jezus Zbawiciel, że jest wzorem człowieka dla człowieka myśli, słów i uczynków, jedyny pośrednik (1Tym. 2,5; Hebr. 9,15) między nami, a Bogiem Wszechmogącym objawionym w Jezusie Zbawicielu (Rdz 42,22-23)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media