Go to commentsKsięga Rodzaju 43,23-25
Author
Genrepopular science
Formarticle / essay
Date added2018-05-02
Linguistic correctness
- no ratings -
Text quality
- no ratings -
Views1341

`A on rzekł: Pokój wam ! Nie bójcie się ! Bóg wasz i Bóg ojca waszego włożył wam skarb do worów waszych. Tamte pieniądze wasze doszły do mnie. I przyprowadził do nich Symeona` Czyli a zarządca domu Józefa rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów do braci Józefa. Pokój wam ! Nie bójcie się ! Jak bał się Józef brat ich, którego wrzucili do studni bracia jego (Rdz 37,24) Bóg wasz, Bóg Wszechmogący synów Izraela - zwycięzcy i Bóg Wszechmogący Izraela - zwycięzcy ojca ich włożył braciom Józefa skarb, pieniądze, produkt z rodzajów informacji w pełnej ich wadze, umownie ustalonej wadze, produkt z rodzajów informacji, ukryty skarb w worach, połączone brzegami rodzaje informacji, ich, też rodzaj informacji. Tamte pieniądze braci Józefa za zboże - nasienie doszły do zarządcy domu Józefa. I przyprowadził do braci Józefa brata ich Symeona, który pozostał w Egipcie jako więzień w domu dowódcy straży przybocznej faraona `Wprowadziwszy ich do domu Józefa, dał im ów mąż wody, aby umyli nogi, dał też obrok ich osłom` Czyli wprowadziwszy braci Józefa do domu, budynek postawiony z rodzajów informacji, Józefa brata ich, dał braciom Józefa zarządca domu Józefa wody - rodzaj informacji, aby umyli, rozpoczęli usuwanie wodą rodzajem informacji do usuwania rozproszonych cząstek wszelkich rodzajów informacji z falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, aż do ich usunięcia z nóg, umowna nazwa dla funkcjonalnie ukształtowanego rodzaju informacji z prawej i lewej strony rodzaju informacji, forma ruchu dla rodzaju informacji, dał też zarządca domu Józefa, obrok, zboże - nasienie z rozdrobnionym rodzajem informacji, na którym wyrosło zboże - nasienie, ich, też rodzaj informacji, osłom, funkcjonalnie ukształtowany rodzaj informacji z formą ruchu dla rodzaju informacji `Potem przygotowali dar (dla Józefa, Rdz 43,11) zanim Józef przyszedł w południe, (najwyższy punkt, w którym znajduje się słońce - rodzaj informacji nad ziemią - rodzaj informacji) słyszeli bowiem, (słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów) iż mieli tam (w domu Józefa) jeść (dostarczyć do swojego rodzaju informacji) posiłek` (Rdz 43,16) z jednego rodzaju informacji (Rdz 43,23-25)

  Contents of volume
Comments (0)
ratings: linguistic correctness / text quality
no comments yet
© 2010-2016 by Creative Media